Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som kjøper kontaktlinser på nett, hvor kjøper du de?

Jeg har tidligere brukt både lensway og nordiclenses (og vært veldig fornøyd), men har nå bestilt fra yourlences.com, fordi de var enda billigere. Eneste minuset er at yourlenses ikke har linsevæske.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Bestiller fra yourlences jeg og, og kjøper linsevæske i butikken.

Skrevet

lenses4net er billigst på mine linser (Precision UV mndslinser).

Skrevet

Yourlenses her og. De var MYE billigere på mine linser (focus visint månedslinser) enn de andre jeg sjekket... :)

Skrevet

Mannen min har kjøpt fra forskjellige steder, alt etter hva som har vært billigst. Stort sett Lensway for hans linser, men han har handlet to andre steder også.

Skrevet

Her i huset går d i LensWay. Har ikke prøvd andre nettbutikker.

Skrevet

Jeg kjøper hos lenses4net. Billigste stedet for meg.

Skrevet

Skriver de ned verdien på pakken eller. Kommer jo over 200kr dette

Skrevet
Jeg kjøper hos lenses4net. Billigste stedet for meg.

:klappe:

Skrevet

Akkurat nå er vel yourlenses.no billigst på focus dailies.....

Skrevet
Akkurat nå er vel yourlenses.no billigst på focus dailies.....

Det kommer an på hvor stor eske du kjøper. De store eskene er billigere enn å kjøpe mange små. Så vidt jeg kan se sender yourlenses.no fra sverige (akkurat som lenses4net) og da vil man ved å kjøpe store esker havne over 200kr grensen.

Et halvt års forbruk vil komme på 1310 kr hos NordicLenses og 1396 hos Lensway. (Frakt inkludert på begge). Begge disse sender fra Norge så man kan bestille de store eskene som er billigst.

Bruker Focus Dailies selv og handlet de faktisk sist i butikk fra Specsavers. De selger Focus Dailies under eget merkenavn, EasyVision, som er billigere. Der kom de på ca 1250 kr for et halvt år.

Skrevet

Jeg er faktisk overrasket over at det er billigere hos optikeren enn samtlige nettbutikker som er nevnt her.

Gjest Birger
Skrevet

Hos optikeren. Der får man en god behandling og hjelp i forhold til synet.

Skrevet
Hos optikeren. Der får man en god behandling og hjelp i forhold til synet.

Sjekk tittel på tråden. ;) Hvor kjøper du linser på nett?
Skrevet
Jeg er faktisk overrasket over at det er billigere hos optikeren enn samtlige nettbutikker som er nevnt her.

Det kommer nok an på hvilket merke du bruker. Jeg sparer ganske mye på å kjøpe linser på nett (Focus V.).
Skrevet

Det stemmer ikke for meg. Nå har jeg ikke sjekket alle optikere da, men av de to-tre jeg har vært hos har ingen tatt under 1000 kroner for 6 mnds bruk av mine linser, mens jeg kan få samme antall for under 400 kroner på lenses4net. Jeg tviler meget sterkt på at det finnes en optiker som har så lav pris på de linsene jeg bruker. Og alle jeg kjenner som handler sine linser på nett får de absolutt billigst der, det er jo en grunn til at man velger å handle der istedet for hos optikeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...