Gå til innhold

Ryggsekk med tilhørende gymbag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i klassen til sønnen min har en flott skolesekk med tilhørende gymbag. Den er bare til å kneppe på sekken ved behov. Liker ikke disse typiske gymposene som er så vanskelige for barna å bære. Posene blir dratt etter barna... :forvirret: Alla denne: http://labanoglabolina.demostore.no/index....dules%2Fproduct

Har noen funnet slike i Norge? Har funnet én, men den hadde litt barnslig motiv (Ole Brumm) på og det vet jeg ikke om min 8-åring vil bli med på...;):ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine tre barn har alle Bergan XO ryggsekk med spider-nett til å kneppe på for gym-tøy.

Kjempefine sekker som kommer i mange ulike størrelser.

Tror det er en nesten samme som heter Bergan Highlander............

Skrevet

Trenger også sekk til gutten min som blir 9 til sommeren. Tenkte jeg skulle finne en skolesekk som også kan brukes til tursekk. Dette med nett/pose til gymtøy som kan kneppes på sekken var jo lurt å tenke på. Tror jeg må kikke litt på denne Bergan XO. Vet noen hvem som fører disse?

Husmusa

Skrevet

Selges i de fleste større sportsbutikker.

Skrevet

Her fant jeg Bergans modell jeg tror det er snakk om. Dyr, men noe alla det jeg vil ha, ja...:Nikke:

http://www.bergans.no/sider/start.htm

Klikk videre på ryggsekker --> skolesekker og der ligger den...;)

Skrevet

Ryggsekk med tilhørende gymbag er helt ubrukelig spør du meg!

Begge mine (3 kl og 4 kl) Fikk slike til jul. Jovist er det praktisk å kneppe på/av gymbagen - men den er ALT for liten. En bitteliten shorts og t-skjorte går i den, men skal barnet ha med badehåndkle, joggesko etc er den alt for snau..

Ambi

:smoke:

Gjest allium
Skrevet

Begge mine (3 kl og 4 kl) Fikk slike til jul. Jovist er det praktisk å kneppe på/av gymbagen - men den er ALT for liten. En bitteliten shorts og t-skjorte går i den, men skal barnet ha med badehåndkle, joggesko etc er den alt for snau..

Ambi

Fjerdeklassingen min får plass til både treningsbukse, t-skjorte, joggesko og et lite håndkle, men han tipper nesten baklengs når han tar på seg sekken med full spider påkneppet.

Skrevet

Ambi

:klø: dette er ganske interessant, da...:Nikke:

Hvilken sekk har barna dine? Den til Bergans?

Skrevet
:klø: dette er ganske interessant, da...:Nikke:

Hvilken sekk har barna dine? Den til Bergans?

vet ikke fabrikat, men det er henholdsvis Bionicle og Clickits- temaer på sekkene..

Ambi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...