Thomasine Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 En i klassen til sønnen min har en flott skolesekk med tilhørende gymbag. Den er bare til å kneppe på sekken ved behov. Liker ikke disse typiske gymposene som er så vanskelige for barna å bære. Posene blir dratt etter barna... Alla denne: http://labanoglabolina.demostore.no/index....dules%2Fproduct Har noen funnet slike i Norge? Har funnet én, men den hadde litt barnslig motiv (Ole Brumm) på og det vet jeg ikke om min 8-åring vil bli med på...
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Mine tre barn har alle Bergan XO ryggsekk med spider-nett til å kneppe på for gym-tøy. Kjempefine sekker som kommer i mange ulike størrelser. Tror det er en nesten samme som heter Bergan Highlander............
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Trenger også sekk til gutten min som blir 9 til sommeren. Tenkte jeg skulle finne en skolesekk som også kan brukes til tursekk. Dette med nett/pose til gymtøy som kan kneppes på sekken var jo lurt å tenke på. Tror jeg må kikke litt på denne Bergan XO. Vet noen hvem som fører disse? Husmusa
Thomasine Skrevet 26. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2006 Her fant jeg Bergans modell jeg tror det er snakk om. Dyr, men noe alla det jeg vil ha, ja... http://www.bergans.no/sider/start.htm Klikk videre på ryggsekker --> skolesekker og der ligger den...
Ambi Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Ryggsekk med tilhørende gymbag er helt ubrukelig spør du meg! Begge mine (3 kl og 4 kl) Fikk slike til jul. Jovist er det praktisk å kneppe på/av gymbagen - men den er ALT for liten. En bitteliten shorts og t-skjorte går i den, men skal barnet ha med badehåndkle, joggesko etc er den alt for snau.. Ambi
Gjest allium Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Ryggsekk med tilhørende gymbag er helt ubrukelig spør du meg! Begge mine (3 kl og 4 kl) Fikk slike til jul. Jovist er det praktisk å kneppe på/av gymbagen - men den er ALT for liten. En bitteliten shorts og t-skjorte går i den, men skal barnet ha med badehåndkle, joggesko etc er den alt for snau.. Ambi ← Fjerdeklassingen min får plass til både treningsbukse, t-skjorte, joggesko og et lite håndkle, men han tipper nesten baklengs når han tar på seg sekken med full spider påkneppet.
Thomasine Skrevet 26. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2006 Ryggsekk med tilhørende gymbag er helt ubrukelig spør du meg! Begge mine (3 kl og 4 kl) Fikk slike til jul. Jovist er det praktisk å kneppe på/av gymbagen - men den er ALT for liten. En bitteliten shorts og t-skjorte går i den, men skal barnet ha med badehåndkle, joggesko etc er den alt for snau.. Ambi ← :klø: dette er ganske interessant, da... Hvilken sekk har barna dine? Den til Bergans?
Ambi Skrevet 26. april 2006 #9 Skrevet 26. april 2006 :klø: dette er ganske interessant, da... Hvilken sekk har barna dine? Den til Bergans? ← vet ikke fabrikat, men det er henholdsvis Bionicle og Clickits- temaer på sekkene.. Ambi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå