Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Jeg FØLER (kan hende det ikke er det, eller at jeg beskriver det feil) håret mitt er tørt og litt porøst. Jeg har langt hår. Verken tykt eller tynt, men midt i mellom. Bruker MYE føner og rettetang, og jeg har en anelse om at det er grunnen til at håret mitt ser tørt og porøst ut, samt livløst. Dessuten har jeg farget det et par ganger i det siste, noe jeg aldri i livet har gjort før, så håret mitt kan ikke ha tatt skade av overdreven farging i hvertfall. Nå bruker jeg en kur fra Loreal Prof., og den digger jeg. Får tuppene til å bli mindre tørre, men så er det tilbake til det samme gamle etter noen få dager. Bruker også Redken Anti-Snap, men har på følelsen av at en proteinkur kanskje ikke er noe for meg? Tips til produkter? Shampoo, balsam, kur.....
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Prøv redkem clear moisture shampoo og balsan.kjempebra for tørt porøst hår. Også Lanza har gode shampooer ,både den grønne og blå .mix gjerne.da får du både protein og fukt.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Takk. Tips til hårkur? Trenger jeg forresten proteiner i håret mitt, når det er ubehandlet? Er det et must hvis jeg farger det?
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Litt proteiner er greit hvis du bruker mye føner osv, og egentlig nødvendig hvis du farger håret. Da er Anti-Snap grei. Men det høres ut på meg som om håret ditt kanskje trenger fuktighet i denne omgang. Har du prøvd Kerastase Nutritive? Shampoen der finnes i tre styrker, og du kan jo teste ut den letteste først. De har også en nydelig balsam som heter noe ala Lait Vital Protein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå