Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hva som gjør at foundation ikke trekker inn i huden men ligger som et stygt pudderlignende lag uten på? Jeg tar bare bittelitt på, og smører på med fingrene. Og det er ikke noe billigmerke: Teint idole (fra Lancome) Jeg vil ha jevn hud!!
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Ja du, det lurer jeg også på. Prøvd mange, billige og dyre... Legger seg utenpå alle som en. Ikke særlig fint.. Noe med underlaget og gjøre det da kanskje...?
Millis Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Mange tror at fuktighetskremen skal trekke inn i huden 10 minutt før påføring. Men det er feil hvis du da ikke har overfet hud. Smør etterpå med foundation slik at de smelter i hverandre.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Hva slags hudtype har du? Passer foundation'en til hudtypen din? Det høres nemlig ikke helt slik ut.. Olje i foundation er ikke djevelens verk, så ingen grunn til å styre unna dette hvis huden din tenderer å være tørr. Ellers vil jeg som alltid anbefale fuktighetskrem med farge, feks tinted moisturizer fra Dermalogica. Eller ClinQue.. Selv er jeg hodestrups forelsket i mineralsminke for tiden. Fantastiske greier
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Jeg bruker å klemme lett rundt over ansiktet med et mykt papir etter at jeg har påført foundationen. Det hjelper litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå