Gå til innhold

Undertøy til brud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leiting etter et hvit korsett som bør være stroppeløst og gjerne med mulighet for stropper til strømpeholdere.

i str 70A.. er ikke så stor av meg...

var innom auds på strømmen i dag.. men de hadde ikke str min. kun 75a og større.. og den vil jo bare falle av meg.

vet dere om noen undertøyssalonger i oslo eller akershus som kan ha str min. Korsettet skal brukes under en brudekjole

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel en sånn fin undertøydforetning på Steen og Strøm i Oslo. (Leste nettopp en artikkel om dem ang å finne riktig BH str etc i KK). De sa ihvertfall at de hadde undertøy fra str 70....

Skrevet

kanskje ta meg en tur dit

de hadde jo undertøy i str 70 på der jeg var også..

70E riktignok da....

og så storbryset er jeg nok ikke nei

Skrevet

Har du prøvd brudesalonger? Kristins på Lillsetrøm f.eks. Jeg kjøpte et fint et der.

Skrevet

tar meg nok muligens en tur på kristins også ja.

så takk for tips. tenkte ikke at de kunne ha det der

Skrevet

Vil tro Lalina i Oslo også har, uten at jeg skal si det helt sikkert. Men, de er jo så hjelpsomme der, så vil tro at de kan skaffe visst du vil

Skrevet

hvor i oslo ligger lalina forresten?

Skrevet

Jeg er 70A til vanlig og fikk kjøpt korsett/torsolett (eller hva det nå heter) med avtagbare skulderstropper hos Arabella (i Øvre Slottsgate 25). Det satt som støpt. Fikk super service av ei svensk jente der, men dette er snart 4 år siden.

Lalina har denne hjemmesiden. De holder til i Ullevålsveien 10.

Hilsen Lille meg

Skrevet

tusen takk for hjelpen

Har nå sendt avgårde mail til lalina og spurt om de har et slik korsett jeg er på leiting etter

Skrevet

jeg har vært i dag og kjøpt meg det lekreste undertøyet på Lindex på oslo city,korsett og full pakke,pluss en rålekker nattkjole,alt kom på 1120 kr,jeg kjøpte i 75b,men de har sikkert mindre også.Ikke gå på de dyreste hvertfall,eks steen og strøm,du finner like bra til halve prisen andre plasser

Skrevet

sendte mail til laluna i går, og har nå fått svar.

Nei det har IKKE hvit korsett i 70a uten stropper.

jeg så et greit korsett på lindex på senteret der jeg pleier å handle.. men det var digert-

kapphal hadde også fått inn et fint ett som også var i sett med truse og strømpeholder.. men der var det minste 75a

trur nesten jeg må legge på meg og ta litt silikon jeg...

.... men da passer jo ikke kjolen..

Skrevet

Hiver meg på denne tråden! Er også petit og sliter å finne størrelser jeg ikke drukner i! :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...