Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger påfyll av hårstrikker i diverse farger.

Hvor kjøper dere hårstrikkene deres? (Skriv gjerne i samme slengen hvor gamle dere er)

Jeg vil ha tøyhårstrikker uten dill, dall og metall på. Dvs. strikk hele veien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mine på H&M, er 18. Kjøper dem der fordi hårstrikk (og lus) er en forbruksvare på min del; jeg roter dem så fort bort og jeg er nødt til å kjøpe nye annenhver måned eller så..

Må følge med på tråden da, for jeg skulle gjerne hatt noen uten den metallgreia som alltid river med seg fem-ti hårstrå hver gang jeg tar ut strikket.

Gjest lilletroll
Skrevet

På Nille har de i hvertfall stikker uten metall i alle str.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe store strikker på Vita eller Cubis. Det er tykke strikker som er like tykke som pekefingeren min men alikevel myke. De har liksom mange "tråder" stikkende ut av seg. De kommer 2 stk. i pakken til 20-30 kroner. Jeg har så tykt hår at disse tynne med metall ikke går mer en 2 ganger rundt hestehalen og derfor glir ut med en gang. Jeg har aldri brukt strikk med metallfeste, de sliter for mye og napper ut hår hver gang. Jeg er forresten 33 år,

Skrevet

er snart 23 år kjøper på hm.. helt enkle strikker.. men de har en liten metalbit på da..

Skrevet

Kjøpte noen på ICA Maxi, lå i en pakke med noen spenner - de ser ut til være strikket, litt frotte-lignende. Absolutt ikke noe metall der. Helt enkle med nøytrale farger. Har sett tilsvarende på Lindex ihvertfall.

Det er slike strikker som på bildet, men uten figurer selvfølgelig.

http://www.baldrian.no/Productdetails.aspx?SKU=12023

Gjest Catwoman
Skrevet

På glitter har jeg kjøpt endel strikker. Uten noe dill og dall på. Jeg er 22.

Skrevet

Litt nysgjerrig Vinga; hvorfor vil du vite alder? :ler2:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Sist kjøpte jeg strikk på Max50, er det det det heter? Eller var det Max20? Uten metall, men de ble fortere slitt i stykker enn de med metall.

Skrevet
Litt nysgjerrig Vinga; hvorfor vil du vite alder?  :ler2:

Jeg tenkte på det samme. :ler: Må vel være for at attenåringer bruker rosa strikk med bjørner på, mens trettiåringer bruker nøytrale og svarte. Kanskje.

For øvrig liker jeg de vanlige H&M sine - selv om metallbiten er der. Sånne strikk som på dette bildet hater jeg. http://191218.webshop.concept-i.dk/Graphic...oducts/1086.gif Men de går til nød.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er vel bare barn som bruker slike strikk?

Jeg har aldri sett et menneske over 15 år bruke slike strikk.

Jeg kan fint bruke sånn strikk ;)

Men jeg bruker vanligvis de uten metall fra H&M. Og jeg er godt voksen

Skrevet

Alder spurte jeg etter for å se hvor de på min egen alder kjøper strikkene, egentlig.. :sjenert:

Skrevet
Kjøpte noen på ICA Maxi, lå i en pakke med noen spenner - de ser ut til  være strikket, litt frotte-lignende. Absolutt ikke noe metall der. Helt enkle med nøytrale farger. Har sett tilsvarende på Lindex ihvertfall.

Det er slike strikker som på bildet, men uten figurer selvfølgelig.

http://www.baldrian.no/Productdetails.aspx?SKU=12023

Helt utenom tema, men så søte strikker til de første fjonene! ;)

Gjest lilletroll
Skrevet
Det er vel bare barn som bruker slike strikk?

Jeg har aldri sett et menneske over 15 år bruke slike strikk.

Jeg er 26, og jeg bruker slike når jeg har to fletter :ler:

Skrevet
Jeg kjøper mine på H&M, er 18. Kjøper dem der fordi hårstrikk (og lus) er en forbruksvare på min del; jeg roter dem så fort bort og jeg er nødt til å kjøpe nye annenhver måned eller så..

Må følge med på tråden da, for jeg skulle gjerne hatt noen uten den metallgreia som alltid river med seg fem-ti hårstrå hver gang jeg tar ut strikket.

Samma her!

Men HM strikk er jo best! (forutenom metallet).. Kjempegod strikk, fine fargar og billig billig billig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...