Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Arvena81
Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har vært bort i denne sida hvor de lover at du kan låne penger uten store problemer. Har tenkt å søke lånet gjennom de men kunne ha vært ok å høre deres meninger. På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Det inntrykket jeg får av denne siden er at det ikke er særlig seriøst. Hvor står det hva renta er for eksempel, og hva slags gebyrer og tilbakebetalingsbetingelser det er? Ikke noe kontaktinformasjon heller.

Jeg ville aldri søkt om lån fra denne siden.

Skrevet

Det er et kjent lån da, "Norgeslånet" er godkjent og kjent, har stått omtalt i Dine Penger også husker ikke når). Det er trygt å søke, det er lite her i Norge, så det kan du være trygg på.

Forbrukslån er ikke verdens smarteste tiltak, men må man så må man og da er det kjekt å ha :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Men hva er renta da? Rart at det ikke står der, det er noe av det viktigste spør du meg.

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

jeg ville nok heller fått meg et visa eller mastercard, tror jeg.

Endret av Fruktfat
Skrevet

Dette ser da ut til å være en tulleside! Svindel?

Skrevet

Det er vel ikke verre enn å ta en telefon til Norgeslånet da.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Her du helt gær'n!!!!!!!!!Beklager, men det er jo 17.55% nominell rente. Har du utrolig god råd så låner du der. Husk at vanlig rente på lån for tiden er rundt 4 - 5 %. Kast gjerne bort pengene dine og er du det minste kredittverdig får du lån i en bank - eller kanskje av foreldrene dine. Nesten alt må være bedre enn dette!

Skrevet

Jeg lånte 2000 kroner på kredittkortet, og klippet kortet i to.

Tidligere har jeg hatt gjeld på 30.000 kroner og jeg ville aldri blitt kvitt det om jeg ikke arvet penger.

Må du låne en liten sum, så kan du gjøre det, men klipp kortet i to og kast det i søpla etterpå.

Nå må jeg betale minimum 250 kroner i mnd, men jeg betaler 700, for jeg vil bli kvitt lånet uten for mye renter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...