Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 Blir så irritert :x :evil: :x :evil: Når jeg starter maskina og kommer inn på Windows XP eller Windows 98 så er skjermbildet trekt opp mot høyre hjørnet. Jeg går da på innstillingene på selve skjermen og etter å ha kjørt litt frem og til bake er den någen lunde i riktig skjermstørrelse (sånn ca :x ) Men etter en stund går den tilbake av seg selv... Hvis jeg starter maskinen på nytt går den tilbake til feil skjermbilde igjen. Under oppstarten av maskina er teksten (dos) og innlogginga sentrert og greit plassert, men når jeg er helt inn i Windows blir skjermbilde feil. Dette er det samme både i Xp og 98. Maskinen er partisonert slik at jeg har både Xp og 98. Finnes det noen glupe datasjeler der ute som vet hva det kan være. Blir litt frustrert her ja!!!! Har også et annet problem for tiden. Hvis jeg går inne på Internett på Xp får jeg at en ikke finner server. (både Explorer og Opera) Men hvis jeg går på Windows 98 kan jeg åpne internett og surfe. Jeg har Online ADSL. Noen forslag? BLIR SPRØ SNART!!!!!!!! :x Kan jo være at jeg er helt grønn da,men... :o
Gjest dorian Skrevet 30. november 2002 #2 Skrevet 30. november 2002 Hei! Jeg tror ikke skjermen lagrer innstillingene du gjør, har du sjekket om det er en STORE funksjon eller noe? dorian
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #3 Skrevet 30. november 2002 Hei! Jeg tror ikke skjermen lagrer innstillingene du gjør, har du sjekket om det er en STORE funksjon eller noe? dorian Nei det er ingen STORE funksjon på skjermen. Det som er så rart, er at når jeg starter maskinen og før windows er lastet er skjermen sentrert. Så det kan virke som om driverne ikke er rett. (Men både på XP og 98 da) Prøvde å reinstallere XP i går kveld for evt. å rette opp, men neida.... :evil: Får vel prøve videre da........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå