Gjest bamsemoms Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Jeg er ute etter en madrass eller nor til hunden, så den har noe å ligge på. Hittil har hun hatt div pledd som blir fort møkkete og lukter. Hårene setter seg osv.. Så en madrasstype, så ut som en stor pute,men så dyr. Synes 730 kr er vel dyrt. Den var med nylontrekk. Passe myk og tykk. vet dere om steder som selger rimeligere? Det må være litt størrelse på den. Hun er en Rottweiler.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Du får f.eks. matter med nylontrekk som egentlig er ment for Vari-bur, men som også kan brukes for seg selv som ligge plass. Disse koster et par hundre kroner hos nettbutikken zoosupply. Men det vil nok lukte hund av disse også etterhvert, og de trenger nok en vask like ofte som teppene dine.
Gjest Lea Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Vi hadde en skumgummimadrass som vi delte i to (det ble to senger av den). Jeg la på et vanlig (men gammelt) dynetrekk og la et teppe oppå. Lett å vaske både trekk og teppe ved behov. Nå har vi en sånn dyr puteseng med skai-trekk. Den er i alle fall lett å vaske over. Men vi har et teppe oppi, for hunden liker ikke å ligge på (imitert) skinn
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Kanskje noe sånt? http://hundeutstyr.no/butikken/product_inf..._id/349?osCsid=
@lfa Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Bikkjemor (også Rottweiler) har fått en gammel babymadrass med stretchlaken på. Madrassen har avtagbart trekk, så det og lakenet blir selvfølgelig vasket med jevne mellomrom. Setter seg litt hår på lakenet, men det hjelper å dra over støvsugeren (greit med stretchlaken, da blir det ikke med inn i støvsugeren...). Kunne tenkt meg en sånn dyr seng, men så lenge madrassløsningen fungerer godt har jeg ikke brydd meg om og bytte den ut.
Hu i Svingen Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Min rottisdamevofs har Biabädden. Den koster en tusing ca, men er renslig og hunden liker den godt pga fasongen. Anbefales i hvert fall. Min vofs har i tillegg en dyne oppi der, som vaskes i maskinen i blant. Bortskjemt ja.
Gjest Binna Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Bruk en gammel skumgummimadrass, og kle den med skai/ skinnimitasjon. Så er den lett å vaske over, og du kan evt legge på et teppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå