Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Okey.. Jeg skal i dag ta mot til meg å prøve en time med pilates på senteret hvor jeg trener. Har lest litt rundt her og ordet som går igjen i mange innlegg er "vanskelig".. Jeg kan ikke feige ut nå altså!! Blir ikke så myk av å sitte på en spinningsykkel 5 ganger i uka, så må teste noe nytt.. Noen, fortell meg at jeg, som ikke er veldig myk, kan komme meg gjennom en pilates-time! Motivasjon har jeg, men er litt nervøs for alle de proffe der borte..
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Okey.. Jeg skal i dag ta mot til meg å prøve en time med pilates på senteret hvor jeg trener. Har lest litt rundt her og ordet som går igjen i mange innlegg er "vanskelig".. Jeg kan ikke feige ut nå altså!! Blir ikke så myk av å sitte på en spinningsykkel 5 ganger i uka, så må teste noe nytt.. Noen, fortell meg at jeg, som ikke er veldig myk, kan komme meg gjennom en pilates-time! Motivasjon har jeg, men er litt nervøs for alle de proffe der borte.. ← Det går så fint skal du se! Jeg visste ikke hva jeg gikk til da jeg hadde min første time med pilates for to, tre mnd siden. Jeg synes det gikk ganske fint. Det eneste var da vi skulle reise oss opp uten å bruke armene. Det var først da vi la merke til hvem som hadde drevet litt med pilates. Lykke til!
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Det går så fint skal du se! Jeg visste ikke hva jeg gikk til da jeg hadde min første time med pilates for to, tre mnd siden. Jeg synes det gikk ganske fint. Det eneste var da vi skulle reise oss opp uten å bruke armene. Det var først da vi la merke til hvem som hadde drevet litt med pilates. Lykke til! ← reise seg opp uten å bruke armene.. Hmm, det er 3 timer til timen begynner.. Jeg må øve litt tror jeg. Men å ligge med begge bena bak hodet tror jeg jeg kan glemme. *sukk* Tror nok jeg kommer til å føle meg rimelig dum der borte i kveld...
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 ja nå lå jeg på gulvet her. Kom meg opp uten bruk av armer Tenk å være så tullete
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 (endret) ja nå lå jeg på gulvet her. Kom meg opp uten bruk av armer Tenk å være så tullete ← Hehe, prøvde du? Jeg ville bare si at det er komme seg opp med overkroppen fra gulvet med rompen og bena i gulvet. Høres kanskje lett ut, men det er faktisk ganske så tungt og det er jo ikke så ofte man gjør slikt til vanlig heller. Endret 25. april 2006 av Miss_alexandria
Gjest Gitte Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 hehe ja prøvde Det får bare gå som det går, skal på 30 min med aerobic og 30 min mage/rygg først. Får se om jeg klarer 2 timer
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Ja, korleis gikk timen??? Har lyst å prøve sjøl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå