Gå til innhold

Hjemmeside

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Her er et tips til dere som vil ha ei gratis hjemmeside. Gå på www.piczo.com,så kan du lage hva du vil gratis :klappe:

Endret av superlove
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet forloverne at dere har lagt ut bilder/adresse/telefonnummer og det som er? :overrasket:

Skrevet

Gratulerer med hjemmeside, og takk for tipset:)

Tips til deg:

For å lage en klikkbar lenke så går du til den nettsiden du vil vi skal komme til så går du i feltet rett over her hvor du finner en knapp som heter http:// Trykk på den, skriv eller kopier inn nettadressen i feltet som kommer (slett det som står), trykk ok. skriv så inn den teksten du vil vi skal se, trykk ok. Da vil vi se det med understrekning under, og klikke og komme rett til, veldig kjekt.

Ellers så burde du _aldri_ legge ut e-post adresser på den måten, de snappes da opp av spamutsendere, og vennene dine drukner i uønsket reklame. En vanlig måte å gjøre det på er å putte inn mellomrom før og etter @, eller skrive inn "fjern dette" i mailadressen.

Skrevet
Vet forloverne at dere har lagt ut bilder/adresse/telefonnummer og det som er?  :overrasket:

Joda, begge er klar over dette og synes det er helt greit. Jeg spurte SELVFØLGELIG først! Men slettet adressen til min side nå, det kan jo hende det er endel litt for gærne folk her inn når jeg tenker meg om :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...