Floja Felíz Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hva synes dere om denne bryllupskaken? Vi skal ha festen på et akvarium, og har hav som tema.
Kara W Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Kjempe morsom! Hvis du synes den passer inn med resten av dekoret ditt, synes jeg du skal gå for den.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Kjempekul, passer jo perfekt til lokalet. Hva er den laget av?
Floja Felíz Skrevet 25. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2006 Kjempekul, passer jo perfekt til lokalet. Hva er den laget av? ← Aaaaner ikke hva den er laget av, det var bare et bilde jeg kopierte fra en amerikansk bryllups-side, og nå finner jeg ikke igjen siden... Men jeg tror jeg skal spørre min kokke-onkel om det er mulig å lage noe slikt. Den ser jo ikke helt lett ut for en kake-kløne som meg, men proffene har sikkert sine triks...
Kara W Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Skal ikke si helt sikkert, men jeg tror nok at skjellene er laget av marsipan, mens "sanden" er kjekssmuler. Inni kan man sikkert ha akkurat det man har lyst til.
kitekatt Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 DRITKULT!!! men spørs om du får laget den da? Ta kontakt med denne bakeren. Husker ikke helt hvor hun holder til, men det står på siden et eller annet sted. Har ikke tid til å lete etter det nå, for jeg må løpe
afr0dite Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Haha, er det en KAKE?!? Utrolig! Jeg liker!! :grine2: :smile:
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #8 Skrevet 25. april 2006 Profesjonelle kakebakere kan jo lage kaker i alle størrelser og fasonger, så hvis ikke onkelen din kan er det mange konditorer som reklamerer med at de lager kaker etter ønske. Må bare si igjen at den var kul
Lykketrollet Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 Å den var skikkelig søt! Og utrooolig tøff! Det kommer til å bli pratet om den kaken leeenge hvis dere får det til!
lil Skrevet 25. april 2006 #10 Skrevet 25. april 2006 Skikkelig GØY kake!! Jeg digget den, håper du får det til (og det tror jeg nok...)
*Emma* Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Hadde du ikke sagt at temaet var hav og dere skulle gfte dere i et akvarium hadde jeg tenkt "hmmm den var noe merkelig" - men til "akkurat ditt selskap" er den jo bare helt perfekt
Floja Felíz Skrevet 26. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2006 Så bra! Da tror jeg vi prøver å få det til. Takk for tilbakemeldinger, og kitekatt: takk for tipset!
ashera Skrevet 26. april 2006 #14 Skrevet 26. april 2006 Årre steik! Den kaka passer utmerket til temaet ditt, og vil garantert bli en snakkis. Til en kake i den fasongen er det best med en relativt fast "innmat" som f.eks. sjokoladekake med et stivt moussefyll. Sukkerbrød med kremfyll vil kunne flyte ut. Det ser ut som om den er dekket av marsipan evt. sukkerpasta. De små knottene er i allefall sikkert sukkerpasta. Lykke til!
Gjest Binna Skrevet 26. april 2006 #15 Skrevet 26. april 2006 Wow! Den kaken var skikkelig stilig og søt
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #16 Skrevet 26. april 2006 For en nydelig og morsom kake!! Hvis du fant den fra en amerikansk side er den sikker laget av "fondant" (sukkermasse), det er det som er vanligst å bruke i USA Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå