Gå til innhold

jule gater

blå

Anbefalte innlegg

Nå har de jammen tent julegatene! Det er 29 november! Dette skjer hvert eneste år, julegatene blir tent i november. NOVEMBER!!!!! Det er ikke jul før i desember, og det er iallefall ikke jul før advent!!!!! Jeg irriterer meg hvert eneste år over disse tidlige julegatene. Kunne de ikke venta til søndag da? Da er det jo 1.des. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tente julegatene her også igår. Alt for tidlig. Men juletreet i sentrum venter de med til søndag. De hadde kunnet spare gatene til da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo skjer det store ting i sentrum i morgen - lørdag. Jeg er også vant til at de venter til første søndag i advent. men altså, ikke i år.

Noe som egentlig passer greit, for søndag skal vi gjøre helt andre ting og da får vi ikke tid til å få med oss noe som helst. Og jeg synes det er koselig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes igrunnen det er greit at de tenner lysene sist i november, jeg.. Jeg trenger lang tid på å komme i julestemning, og julegata hjelper på. Også får jeg en konstant påminnelse om å kjøpe julegaver, noe som er kjærkomment for en med min elendige hukommelse! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...