blå Skrevet 29. november 2002 #1 Del Skrevet 29. november 2002 Nå har de jammen tent julegatene! Det er 29 november! Dette skjer hvert eneste år, julegatene blir tent i november. NOVEMBER!!!!! Det er ikke jul før i desember, og det er iallefall ikke jul før advent!!!!! Jeg irriterer meg hvert eneste år over disse tidlige julegatene. Kunne de ikke venta til søndag da? Da er det jo 1.des. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2002 #2 Del Skrevet 29. november 2002 De tente julegatene her også igår. Alt for tidlig. Men juletreet i sentrum venter de med til søndag. De hadde kunnet spare gatene til da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 I Oslo skjer det store ting i sentrum i morgen - lørdag. Jeg er også vant til at de venter til første søndag i advent. men altså, ikke i år. Noe som egentlig passer greit, for søndag skal vi gjøre helt andre ting og da får vi ikke tid til å få med oss noe som helst. Og jeg synes det er koselig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 29. november 2002 #4 Del Skrevet 29. november 2002 Synes igrunnen det er greit at de tenner lysene sist i november, jeg.. Jeg trenger lang tid på å komme i julestemning, og julegata hjelper på. Også får jeg en konstant påminnelse om å kjøpe julegaver, noe som er kjærkomment for en med min elendige hukommelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå