Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Fikk en datter for en måneds tid siden, og skal i gang med å skrive takkekort til alle dem som har vist oss oppmerksomhet i den forbindelse. Men hva skriver jeg på et slikt kort? Forslag tas imot med takk
Gjest Gamle Alex Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Tusen takk for ...............vi fikk da ..... ble født Tusen takk for oppmerksomheten vi fikk da .........ble født
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Det kommer an på hvor personlig du vil gjøre det. Forslagene ovenfor er greie, men vil du gjøre det litt mer personlig, kan du f.eks skrive: Tusen takk for xxx som lille yyy fikk i gave da h*n kom til verden. og så en liten kommentar som viser dere setter pris på gaven, som f.eks: Vi gleder oss alt til været blir så fint at vi kan bruke den fine vårbuksa! Den søte kosebamsen sitter alt og ser ned på lillen mens h*n sover. alt etter hva dere har fått.
Leanne Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Hva med tusen takk for gaven/ oppmerksomheten jeg fikk da jeg kom til verden. Klem / hilsen _________
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå