Gjest Naturelle Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hei, jeg er ca. 8 uker på vei og løper på do hele dagen - flere i samme båt? Trodde ikke det skulle bli sånn så fort, må opp minst 1 gang i løpet av natta oxo... Skal det virkelig være sånn i 7 mnd fremover??
Eliza Doalot Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Mange som har det sånn ja. Men for de fleste gir det seg etterhvert, før det begynner på'n igjen når babyen tar større plass.
Susan Sto Helit Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Det sies at dette gir seg når babyen flytter seg ut av bekkent i overgangen til 2. trimester, før det starter på nytt når den blir så stor at den klemmer på blæra igjen. (Ca 3. trimester)
Lillesøster Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 (endret) Bare en gang opp i løpet av natten? Jeg var og er ca. 3 ganger oppe i løpet av natten. Gjaldt fra tidlig i svangerskap. Se på det som trening til barnet kommer, da må du også mye opp i løpet av natten. Endret 25. april 2006 av Lillesøster
Gjest Naturelle Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Ok, da har jeg litt å se frem til da!
IdaC Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Hos meg begynte det først nå de siste ukene. Er på do 20 ganger om dagen tror jeg , og verre skal det nok bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå