Gjest mette Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hei! Bestevenninnen min vil helst ha bryllupsfesten sin i telt. Tror de blir rundt 50 gjester. Hun kommer fra asker og skal gifte seg i kirke her, så det beste hadde vært et sted i asker/bærumsområdet. Problemet er at hun ikke har funnet et bra sted og jeg vil ikke at hun skal gi slipp på bryllupsdrømmen sin.. Derfor spør jeg om deres hjelp Det jeg leter etter er et billig lokale hvor det er mulig å slå opp telt i hagen, noen forslag?? Setter utrolig pris på det! Hadde vært så gøy og funnet et sted så bryllupet kunne blir akkurat slik hun har mest lyst på
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Man kan ha fest i telt på Hvalstrand, men om det er billig er jeg usikker på.. (Må leie av Hvalstrand Bad)
afr0dite Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Hva med Kalvøya? Der er det jo veldig fint! Tenkte på semsvann også, men det er jo et poeng at det er sommer! Ergo det er folk overalt!! Hva med gressbanen på Bleikeråsen? Den man kjører forbi når man kjører fra Rimi til Hvalstrand via Leangkollen? Der er det jo veldig fint! Må i såfall høre med sameiet, med tanke på støynivå og sånn. Kan ikke tenke meg at det skulle koste noe særlig i det hele tatt? Eller så kan dere jo leie kano og ha det på Kråkholmen! Alle gjestene i finstasen med svømmevest i kano! :grine2:
Gjest hmm.. Skrevet 26. april 2006 #4 Skrevet 26. april 2006 Alt dette høres vel og bra ut, men hva med toaletter? Ser ikke for meg utedo som et alternativ i bryllup, både med tanke på bruden og alle andre i selskapskjoler for den saks skyld.. Dvs: Skal man sette opp telt, bør man egentlig leie et lokale hvor man kan sette opp teltet utenfor. Og siden det koster en del med telt, bør ikke dette lokalet være så dyrt. Så der kommer problemet! Mener selvsagt utfordringen.. Og jeg har ikke noe bra svar på et slikt sted i det området da jeg ikke er kjent der, men kanskje noen andre er det??
Missbumblebee Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 Alt dette høres vel og bra ut, men hva med toaletter? Ser ikke for meg utedo som et alternativ i bryllup, både med tanke på bruden og alle andre i selskapskjoler for den saks skyld.. Dvs: Skal man sette opp telt, bør man egentlig leie et lokale hvor man kan sette opp teltet utenfor. Og siden det koster en del med telt, bør ikke dette lokalet være så dyrt. Så der kommer problemet! Mener selvsagt utfordringen.. Og jeg har ikke noe bra svar på et slikt sted i det området da jeg ikke er kjent der, men kanskje noen andre er det?? ← Det tenkte jeg også.. Er ikke så veldig kjent i området, men hva med å sjekke om det finnes noen grendehus eller lignende som går an å leie? Da er det sannsynligvis både tilgang på kjøkken og bad..
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 Utleielokaler - informasjon om hva som finnes av kommunale og private selskapslokaler og hytter finnes her. De fleste kommunale utleieobjektene kan leies fra Servicetorget Hentet herfra Der finnes også telefonnummeret til servicetorget
LilleBille Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Det har akkurat vært en tråd om det samme - kanskje du får noen tips her
prinsessa Skrevet 26. april 2006 #8 Skrevet 26. april 2006 Hun kan ikke låne hagen til noen hun kjenner da, hvis hun ikke har hage selv. Vi hadde bryllupet i hagen og hadde en fantastisk dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå