Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 Vi er et lite sameie som vurderer å få et regnskapsbyrå til å føre regnskapet for oss. Tidligere er dette blitt gjort av beboere. Noen som har erfaringer og vet hva slikt koster? Er ikke så veldig avansert liksom, men dog... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Vi er et lite sameie som vurderer å få et regnskapsbyrå til å føre regnskapet for oss. Tidligere er dette blitt gjort av beboere. Noen som har erfaringer og vet hva slikt koster? Er ikke så veldig avansert liksom, men dog... ← for et lite sameie blir ikke det store summer og snakke om. se på gule sider og forhør deg hos div regnskapskontorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 26. april 2006 #3 Del Skrevet 26. april 2006 Sameiet jeg bor i har 22 husstander, og jeg tror vi betaler ca 15000 i året. Det varier også etter hvor mye dere vil at regnskapsføreren skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ArneP Skrevet 26. april 2006 #4 Del Skrevet 26. april 2006 Vet ikke hva det koster men jeg vil anbefale at dere sjekker muligheten for en forretningsfører i stedet for regnskapsfører. En forretningsfører er ofte en advokat og kan hjelpe dere med mye mere enn bare regnskapet. Jeg vet at Obos og Brækhus Dege har gode rykter som forretningsførere. Men det finnes mange flere. Hvis dere velger regnskapsfører må dere velge en som spesialiserer seg på sameier ol. Jeg har sett mange rare regnskap fra vanlige regnskapskontorer som ikke kjenner reglene/praksiene for sameier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå