Gå til innhold

Grillbuffet

Anbefalte innlegg

Gjest monika
Skrevet

Hei! Vi har planer om å ha grillbuffet i bryllupet vårt, både kjøtt og fisk. Med enkel forrett og enkel dessert. Men for å finne ut om dette lønner seg prismessig i forhold til andre alternativer prøver vi å regne ut hvor mye det circa vil koste. Tenkte jeg skulle spørre om noen har noen erfaring med dette? En sånn helt circa pris?? Vi blir 60 gjester.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hei! Vi har planer om å ha grillbuffet i bryllupet vårt, både kjøtt og fisk. Med enkel forrett og enkel dessert. Men for å finne ut om dette lønner seg prismessig i forhold til andre alternativer prøver vi å regne ut hvor mye det circa vil koste. Tenkte jeg skulle spørre om noen har noen erfaring med dette? En sånn helt circa pris?? Vi blir 60 gjester..  ;)

Skal dere ha fra catering eller kjøpe inn selv i butikken? Isåfall ville jeg handlet kjøtt i sverige, for det er dyrt i norge. Hva slags kjøtt skal dere ha? Biff, koteletter, pølser? Hva slags tilbehør har dere tenkt å ha? Bakte poteter, potetsalat, salater, maiskolber, kryddersmør, bbq saus, bearnaise og peppersaus kanskje?

Også var det fisken. Hva slags fisk?

Vet ikke hva dere har tenkt dere, jeg, så da er det vanskelig å beregne prisen :)

Men jeg fant en pris på grillmeny fra Catering her, og det så veldig rimelig ut. 290 pr. kuvert. Vi betaler 530 pr. kuvert UTEN alkohol på Restaurant, så rundt 300 kr. blir jo rimelig da :)

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...