Millis Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Lurer på hva forskjell mellom de to? ← Det må du nok utdype mer...! Det er først og fremst to forskjellige merker, og innen de merkene er det forskjellige produkter... Jeg bruker begge merkene, og er fornøyd med begge. Så hva mener du?
womanpower Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2006 Det må du nok utdype mer...! Det er først og fremst to forskjellige merker, og innen de merkene er det forskjellige produkter... Jeg bruker begge merkene, og er fornøyd med begge. Så hva mener du? ← Jo... jeg har tenkt å kjøpe produkter til min fuktfattig hud, så lurer på hvilke av de er best? siden jeg var hos hudpleier en gang og hun anbefalte md formulations, men synes dermalogica er billigere å bestille på nettet. Og.. tenker kanskje dermalogica var sterkere enn md formulations? hvilke av de gir best effekt og fuktighet? lest at noen var ikke fornøyd med md formulations pga gir ikke så mye fuktighet som dermalogica gjør.............. håper det var bedre? :D
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 MD inneholder fruktsyrer, det gjør ikke Dermaloica (så vidt jeg vet).
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 MD Formulations har mest spesialprodukter, og ikke så mye "vanlige" fuktighetskremer. Derfor kombinerer man gjerne; tilleggsprodukter fra MDF (f.eks Facial Lotion), og deretter kremer og rens fra Dermalogica.
Millis Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Hvis du kun skal ha for fukt, kan dermatologica være veldig ok. Skin Smoothing Cream samt hydro boosteren. Husk alltid å ha en øyenkrem! Jeg liker begge øyenkremene i det merket jeg. Hvis du er tørr, så er det også veldig ok å peele et par ganger i uken for å få bort de døde hudcellene....!
womanpower Skrevet 25. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2006 MD inneholder fruktsyrer, det gjør ikke Dermaloica (så vidt jeg vet). ← så er fruktsyrer veldig bra for hud?
womanpower Skrevet 25. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2006 Hvis du kun skal ha for fukt, kan dermatologica være veldig ok. Skin Smoothing Cream samt hydro boosteren. Husk alltid å ha en øyenkrem! Jeg liker begge øyenkremene i det merket jeg. Hvis du er tørr, så er det også veldig ok å peele et par ganger i uken for å få bort de døde hudcellene....! ← hørt at mange var ikke fornøyd med øyekrem ,så synes du at dermalogica øyekrem gav effektiv? vet at man burde ha samme merke for å gi bedre effekt, men men...
Millis Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 En annen øyenkrem som er god er night repair fra estee lauder. Den er jeg veldig godt fornøyd med. Av de to øyenkremene fra D liker jeg best multivitamin. Men hvis du har veldig tørr hud anbefaler jeg den fra estee lauder.
womanpower Skrevet 25. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2006 En annen øyenkrem som er god er night repair fra estee lauder. Den er jeg veldig godt fornøyd med. Av de to øyenkremene fra D liker jeg best multivitamin. Men hvis du har veldig tørr hud anbefaler jeg den fra estee lauder. ← har hørt at clarins eye contur gel er veldig god også....har du prøvd det? estee lauder er : Advanced Night Repair Eye Recovery Complex 15ml/0.5oz ??
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #11 Skrevet 25. april 2006 øyemkremen fra MDF er knallbra.IKKE den vita plus med den hydrating.
Millis Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 (endret) har hørt at clarins eye contur gel er veldig god også....har du prøvd det? estee lauder er : Advanced Night Repair Eye Recovery Complex 15ml/0.5oz ?? ← Har prøvd den og ja.. likte den ikke overhodet, for geleaktig og lett for meg.. Må ha noe som smører litt mer. Det er den jeg mener fra estee lauder. Liten brun boks. Endret 25. april 2006 av Millis
womanpower Skrevet 25. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2006 Har prøvd den og ja.. likte den ikke overhodet, for geleaktig og lett for meg.. Må ha noe som smører litt mer. Det er den jeg mener fra estee lauder. Liten brun boks. ← greit. takk for tipset ellers!! ser frem til å handle produkter
womanpower Skrevet 27. april 2006 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2006 Har nå bestilt dermalogica skin kit, så lurer på hvordan man gjør f.eks med rensemelk og toner? skylles vekk eller ikke osv......
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 Rensemelk skyller du bort, helt som normalt. Toneren er i sprayform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå