Blackjack Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Har nettopp fått Eraser-moussen fra Pure Luxe. har ikke fått prøvd den ennå, men for en rar konsistens! Noen som kjenner til den og vil dele sin erfaring? Skal jeg ta den på som en vanlig krem eller?
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Jeg har den ikke, men den er en silikonbasert base som du legger under fuktighetskrem og/eller foundation. Formålet med eraser er å skjule evnt. arr og linjer i huden og gi en jevnere overflate. Du får si fra når du får prøvd, jeg er litt nysgjerrig på denne
Mint Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Jeg har eraseren fra Pure Luxe. Det er faktisk ikke slik at den kun skal brukes under foundation. Den er faktisk best å bruke OVER foundation, siden den kan bli litt "kakete" hvis man påfører dekkende produkter over. Den dyttes på med en svamp eller til nød fingrene over det du vil skjule. Jeg synes den gjør en god jobb med å skjule store porer. Absolutt verd et forsøk.
Scheherazade Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg merket strengt tatt ingen forskjell, litt glad jeg bare kjøpte en prøve. Holder meg fortsatt til pore minimizeren min. Men på MUA får puddereraseren bedre tilbakemeldinger, så selvsagt har jeg lyst å prøve den også...
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Jeg bruker den under fundation og synes den er kjempebra! Fikk min 10gr i dag. Sammen med et sett børster Jippi!
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #6 Skrevet 26. april 2006 jeg fikk kviser av å bruke den for første gang på år og dag. tror den silikonbomba tetter porene ,og da MÅ det vell popp fram noe vell. :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå