Cymbidium Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Hei, Lilletrollet. Du skrev dette i en annen tråd: (...),for mitt problem har vært at egget ikke har festet seg! Lilletrollet ← Jeg lurer litt om du har noen symptomer (i mangel av et bedre ord) på det. Har du kort lutealfase, spotting, lave temperaturer el.l? Ikke meningen å være nysgjerrig, altså. Er bare litt bekymret for at jeg kan ha samme problem. Jeg er ikke kommet langt fra så langt i prøvingen som deg, men synes det er godt å ha mye informasjon.
Prada Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Dette lurer jeg også på. Har det kun med progesteronnivået å gjøre, eller kan det også være andre ting? Hvordan finner man det ut, og hva kan gjøres? Jeg har under gjennomsnittlig lutealfase, spotter og har hatt en kjemisk graviditet, men progesteronet er visst helt greit. :klø: Har alltid hatt på følelsen at det ikke klarer å feste seg...
Lilletrollet Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Hei, Lilletrollet. Du skrev dette i en annen tråd: Jeg lurer litt om du har noen symptomer (i mangel av et bedre ord) på det. Har du kort lutealfase, spotting, lave temperaturer el.l? Ikke meningen å være nysgjerrig, altså. Er bare litt bekymret for at jeg kan ha samme problem. Jeg er ikke kommet langt fra så langt i prøvingen som deg, men synes det er godt å ha mye informasjon. ← For å si det sånn,jeg har ingen "diagnose" på at jeg ikke kan få egget til å feste seg,men etter to icsi forsøk,hvor vi fikk kjempe bra rsultat på egg og innsetting,men negativ resultat,så har jeg selv sett på det som mitt "problem"! Beklager at jeg ikke kan hjelpe... Lilletrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå