Gå til innhold

Tale til bror i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ooni_*
Skrevet

Lillebroren min skal gifte seg i september og jeg kunne tenke meg å gjøre noe spesielt for ham. Noe mer enn bare en vanlig tale. Noen som har noen tips eller råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillebroren min skal gifte seg i september og jeg kunne tenke meg å gjøre noe spesielt for ham. Noe mer enn bare en vanlig tale. Noen som har noen tips eller råd?

Hvis du har endel bilder av han kan du jo lage en morsom kollage med de og vise med lysbildefremviser feks? Under talen liksom. Lage en litt morsom greie rundt det. Hvis det ikke blir for mye knot, da ;)

Skrevet
Hvis du har endel bilder av han kan du jo lage en morsom kollage med de og vise med lysbildefremviser feks? Under talen liksom. Lage en litt morsom greie rundt det. Hvis det ikke blir for mye knot, da ;)

Ja så gøy! Bruke powerpoint og sette yndlingsmusikken hans til og små opplevelser innimmelom bildene og musikken. En slags "tale-sang-bilde fremvisning". Blir han sikkert kjempeglad for, viser jo at du lagt din sjel i det ;)

Skrevet

Da jeg giftet meg hadde onkelen min (er 9 år eldre og det nærmeste jeg som enebarn kommer en bror) laget en lysbildepresantasjon til meg.

Den het "Historien om et dynasti og en liten prinsesse".

Var kjempeflott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...