Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Vi planlegger en tur med den lille i januar/februar mnd. Den lille er fortsatt i magen min og vil være ca 5-6 mnd når vi skal reise. Vi har planer om å dra til Sunwing Arguineguin og lurer på om andre har noen erfaringer med følgende: - Hvordan er det å reise til syden med et så lite barn? - Får man ha med seg bag så babyen kan sove i på flyturen? (Har hørt at noen flyselskap har det til noen seter, men dersom man ikke er så heldig å få det må jo barnet få ligge et sted og den må jo også transporteres i noe. Bag må man vel ha med seg uansett.) Vi reiser med Vingreiser. - Er det godt å varmt i arguineguin på det tidspunktet? - Hvilken romtype er best å ha med et så lite barn? Vi skal være i tre uker. - Noen som vet hvor langt det er å gå fra Arguineguin til Puerto Rico? - Er det lurt å ta halvpensjon på hotellet eller er det flere spisesteder å velge mellom utenfor hotellområdet. Takker alle som kan svare på dette og evt har noen tilleggsopplysninger det er verdt å vite.
Latee Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 - Er det godt å varmt i arguineguin på det tidspunktet? Vil tro det er rundt 18 - 25 grader på den tiden - Noen som vet hvor langt det er å gå fra Arguineguin til Puerto Rico? Ca 5 km tror jeg - Er det lurt å ta halvpensjon på hotellet eller er det flere spisesteder å velge mellom utenfor hotellområdet. Nå vet jeg ikke hvor i Arguineguin dere skal være, men det er en del spisesteder der, men ikke altfor mange. Selv ville jeg gått ut og spist, men det er selvsagt opp til dere ←
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg var på Sunwing Arguineguin for en del år siden med mine foreldre. Var vel ca 13år da, og syntes det var hivens. Fine bassengområder og en liten rusletur til div restauranter. Var i området igjen for et par år siden, og syntes i grunn at stedet Da bodde vi i leiligheter som egentlig var timeshare noen hundre meter unna men vi fikk rimelig opphold mot at vi var med på et salgsmøte. Bestemte meg fort for at dette ikke var stedet for meg, men greit for barnefamilier siden det meste finnes på området. Det gikk også båt til en veldig koselig liten by som jeg ikke husker navnet på i farta. Har tenkt at hvis jeg noen gang skal tilbake, vil jeg heller bo på Bahia Feliz (Star Tour). Var der også i barndommen og i etterkant synes jeg dette er et bedre anlegg enn Sunwing sitt. Men det er jo bare meg da...
Claire Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 I januar/februar kan været være litt varierende, men det er som regel god temperatur, jevnt over en god norsk sommer. Kan bli litt kjølig på kvelden, så det er greit å ha litt varme klær. Det er flere spisesteder rundt i området, men det er jo veldig greit å ha iallefall frokost, hvis det ikke er såpass stor leilighet at dere kan lage mat der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå