Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Vi skal flytte og trenger et kjøkken. Har tenkt på et IKEA-kjøkken og etter å ha tegnet litt, bestemte vi oss for å ha stekeovnen i et høyskap. Kokeplatene blir altså et annet sted. Men hvilken? Den bør ikke være av de dyreste, men ha ok kvalitet. Er glad i å lage mat, men det har da gått med den eldgamle komfyren min også, så jeg trenger vel ikke en så veldig avansert ovn. Er ganske usikker, første gang jeg kjøper en ny, så jeg vil ikke gjøre "noe feil". Hva bør jeg passe på? Hva er viktig? Er det noen merker jeg bør unngå?
Arwen Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Jeg ville hvertfall ungått Electrolux. Ujevn varme i begge ovnene jeg har hatt.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Jeg har alltid hatt Beha og har vært kjempefornøyd. Har eid et par selv og så har det stått i leiligheter jeg har leid. (Grunnen til at jeg har hatt "så mange" er at jeg skilte meg fra den første komfyren og så flyttet jeg litt rundt). Nå har jeg kjøpt induksjonstopp og stekeovn for tre mndr siden, Beha det også. Mora mi har hatt et par andre merker imens, bl.a. Asko og Electrolux, og er ikke fornøyd. Samboeren min hadde ny Grepa, tok innmari lang tid å få platene varm på den, så han solgte den da jeg og Beha'n min flytta inn.
Gjest -eline- Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg ville hvertfall ungått Electrolux. Ujevn varme i begge ovnene jeg har hatt. ← Jeg hadde Electrolux i noen år og var kjempefornøyd, bakte mye i den perioden så jevn varme var viktig. Solgte den med leiligheta da jeg flyttet fra Norge, ellers så hadde jeg hatt den fremdeles. Foreldrene mine har hatt Electrolux i mange år, siste komfyren er vel 12 år og den steker fremdeles bra. Selv ønsker jeg meg Asko når jeg skal kjøpe ny ovn, de har kommet veldig godt ut i tester, har stort ovnsvolum (mange innbygningsovner er små og når man liker å bake 6 brød samtidig så har størrelsen litt å si), hurtig oppvarming, lavt strømforbruk, lett å rengjøre etc.
momo Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Vi har husquarna, og er veldig fornøyd med den. Beste ovnen vi har hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå