Blackjack Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Nå er ikke jeg en av de som ser på Big-Brother, men når jeg kom over denne artikkelen holdt jeg på å dø av !!! Hvor skal det ende???
Abr@xas Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Jeg ramlet nesten av stolen da jeg så det.....
Gjest |H| Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 åhh... jeg greier ikke det kvinnemenneske!!!!
Aeriana Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Pia gjør hva som helst for å komme på TV og i Se og Hør..... blir flau på hennes vegne...
Jens Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Pia gjør hva som helst for å komme på TV og i Se og Hør..... blir flau på hennes vegne... ← Og, hun skjønner det ikke selv stakkars....Noen burde beskytte henne mot seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Hvem er egentlig denne haraldsen, bortsett fra å være i slekt med en kjendis? Jeg har ikke helt skjønt hva hun har utrettet for å oppnå noen kjendigsstatus?
Wonderwoman Skrevet 26. april 2006 #7 Skrevet 26. april 2006 Ah, jeg er SÅ glad for at jeg har andre alternativer enn å se på tvn når dette står på... Har ikke ord for hva jeg føler når jeg ser den dama Ja, sånne burde beskyttes mot seg selv. Fantastisk å gå ut i tabloidpressen og annonsere at hun er "ferdig med kongefamilien"!!! Har som sagt ikke ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå