Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Jeg har vært innom på look fantastic og shoppet meg Anti Bac, og skulle nå søke på forumet her o andres erfaringer fra denne ansiktsvasken, og ser jo at det ikkebare var positive tilbakmeldinger. Mange mener den er for sterk og lagt for djevler... nå er det ikke ansiktet jeg er ålaget med kviser men på rygg får jeg av og il non skikkelige blemmer..dette er snakk om at jeg ca alltid har 3 kviser på ryggen. og en del arr...... kan anti bac brukes på rygg(som egentlig har tørr hud altså....)??
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Du har muligens lest noen innlegg av meg før Anti-bac fungerte ikke som kroppsvask for meg. Jeg har ikke tørr hud, men anti-bac klarte faktisk å tørke ut huden på kroppen også... Men, siden du allerede har kjøpt den..så kan du jo bare prøve den? Kviser på ryggen (spesielt hvis det er ved nakken/skulderen) har som regel hormonell basis. Ville gått til legen og spurt om tilstanden berettiger antibiotika-krem på resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå