Netten Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Jeg bestilte brudeundertøyet mitt fra figleaves.com, men bh'en var skikkelig vond å ha på (gnagde noe vanvittig der som spilene ender mellom puppene), så jeg må dessverre returnere den (og da også trusen siden de hører sammen). Problemet er at jeg har prøvd å returnere varer fra lasenza.com tidligere, og har bare fått esken i retur igjen (etter å ha betalt 45,- i porto ). Har noen av dere returnert varer med hell? Hvordan har dere isåfall gjort det? Byttet i et annet produkt, eller fått pengene inn på konto?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 http://help.figleaves.com/cgi-bin/figleave...lva=&p_faqid=43 Her står alt du trenger å vite.
Netten Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2006 Takk! Der sto det også "Please also note that returns on hosiery cannot be accepted if the pack has been opened", men man må jo nødvendigvis åpne pakken for å finne ut at plaggene ikke passer... Da får jeg vel ikke returnert tingene mine jeg da... *snufs*
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Strømper får du nok ikke returnert, men undertøyet burde gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå