Gå til innhold

Yngre og penere kollega, hva gjør du med det?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Det begynner en ny kvinnelig kollega på jobb som er både yngre og penere enn deg. (faktisk så er hun helt nydelig) Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg allierer. Hvorfor ikke være bestevenn med de populære? Det er i hvert fall bedre enn å være eldre, styggere og smålig!

Skrevet

Hvis hun er hyggelig, prøver jeg å bli kjent med henne. ;)

(Nå er jeg 22, og yngst på arbeidsplassen... dog ikke penest. Men det gjør meg ingen verdens ting. :ler: )

Skrevet

hadde tatt i mot henne på samme måte som alle andre, og derfor ble svaret mitt ingenting.

Gjest støgga
Skrevet

Jeg kan ikke stemme, men velger ingenting. Hvordan en ny kollega ser ut har ingenting å si for meg, jeg er ikke på jobben for å bli sjekket opp og er trygg på mine faglige kvaliteter - så h*n er velkommen.

Gjest Bellatrix
Skrevet
hadde tatt i mot henne på samme måte som alle andre, og derfor ble svaret mitt ingenting.

Samme her. Pene folk er da folk de og.

Skrevet (endret)

Jeg ser ikke helt at jeg skal gjøre noe som helst med det.

En kollega er da en kollega, uansett utseendet.

Endret av Abr@xas
Skrevet

Oi, så mange fornuftige folk.

Skulle jeg ønske jeg var like fornuftig?

Nei, innerst inne er jeg nok fortsatt litt fjortiss, og det plager meg ikke :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde ikke brydd meg det minste......

(Greenie, du er vakker, husk det) ;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tror ikke jeg hadde gjort noe som helst.

Men nå er det litt vanskelig å svare på ettersom jeg er yngst på min arbeidsplass og også den kvinnelige medarbeideren som ble ansatt sist.

Men det kommer også an på hvordan hun oppførte seg også. Hvis hun kom for å ta arbeidsplassen med storm, ved å oppføre seg som hun eide stedet, ville hun nok kommet på hat-listen, men hvis hun oppførte seg normalt ville det ikke vært noe problem. Var hun derimot hyggelig og det viste seg at vi hadde ting til felles, ville jeg forsøkt å bli venner med henne. Men det har ikke noe i utgangspunktet med utseende å gjøre.

Skrevet
Jeg ser ikke helt at jeg skal gjøre noe som helst med det.

En kollega er da en kollega, uansett utseendet.

helt enig, hvordan folk SER ut visuellt har ingenting å gjøre med hvordan de er, hvem de er og om de er folk som jeg ønsker å jobbe med eller ikke.

hvordan hun oppfører seg, hva hun kan og hva hennes sterke sider er faglig er mye mer interessant og kan være avgjørende for om jeg blir sjalu eller allierer meg med henne.

det er da arbeidsplassen vi snakker om, ikke utested.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

I mine øyne er de fleste penere enn meg så skulle det plaget meg måtte jeg gjort noe med mange. :ler:

Så svaret mitt blir ingenting. :)

Skrevet

Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye egentlig, men hvis det mot formodning skulle blitt noen gnisninger (da isåfall av noe annet enn utseendet hennes) hadde jeg trøstet meg med at jeg uansett var dyktigere enn henne. Men det hadde jeg trøstet meg med om vi fikk inn en ny og idiotisk mann og. ;)

Skrevet

Ville vært hyggelig med henne slik at hun følte seg velkommen. Man kan da ikke gå rundt å være sjalu på alle man møter som man synes er penere en man er selv. Da blir verden et slitsomt sted å være...

Skrevet
Oi, så mange fornuftige folk.

Skulle jeg ønske jeg var like fornuftig?

Nei, innerst inne er jeg nok fortsatt litt fjortiss, og det plager meg ikke  :ler:

Enig. Alt for mange politisk korkete og kjedelig svar her.

Gjest gjest1
Skrevet

Hun er en kollega, og jeg er ikke på jobb for å bli sjekket opp. Ikke noe problem.

Jeg pleier ellers ikke hate pene mennesker heller jeg da, såfremt de har en hyggelig personlighet også.

Skrevet

Sånn plager meg egentlig veldig lite. Jeg er 42 år og vant med at det stadig kommer jenter som er yngre og penere enn meg. Men jeg vet at jeg har sjarm og utstråling - samt som jeg er i besittelse av kunnskaper som det vil ta disse unge jentene minst 10 år og tilegne seg ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

ingenting. hvorfor i all verden skulle jeg gjort noe med det? :ler:

de fleste som begynner hos oss er yngre enn meg, og det er fint om de er pene å se på ettersom jeg må se de 8 timer pr dag.

dte med å holde seg inne med de peneste bare fordi de er pene blir for dumt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...