Millis Skrevet 25. april 2006 #1 Skrevet 25. april 2006 Fikk nettop mail fra leverandøren at det var sendt en pakke til meg i går 24 april. Hvor lang tid tar det? Er sååå spent for å prøve ut godsakene!
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 hos meg tok det 1 uke sist. venter på ny pakke nå.
Millis Skrevet 25. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2006 Så spennende. Hva bestilte du mer av?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Shadowene asp og golden sand ,nyydelige. Foundationen warm honey. Bronzer,bronze Goddess. Blush, Entice.
Mint Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 (endret) Etter at du har mottatt en mail fra Pure Luxe med bekreftelse på at pakken din er sendt, tar det ca en uke. Men hun har visst så stor pågang for tiden at det kan ta noen dager før pakken din er klar for sending. Smør deg godt inn med tålmodighet Jeg regner med å få min i morgen, og det er to uker siden jeg bestilte.. Endret for å si at jeg nok ikke leste innlegget ditt godt nok. Pakken din er allerede sendt, så da tar det nok en ukes tid Endret 25. april 2006 av Mint
Prinsesse på erten Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Noen med link til hjemmesiden? Finner den ikke når jeg søker i google...
Mint Skrevet 25. april 2006 #8 Skrevet 25. april 2006 hva kjøpte du mint? ← Jeg har ikke helt funnet riktig farge på foundation enda, så jeg har bestillt flere prøver der. Ellers har jeg bestilt noen prøver på løspudder og solpudder, og et par varianter av powder eraseren. Blush: Tender og Nymph (har Blushing bride og Enchanted fra før), et par lipgloss og maange øyeskygger Husker ikke hele bestillingen for den var ganske stor Gleder meg spesielt til å prøve Asp, den greide jeg på mirakuløst vis å unngå å bestille første gangen.. I morgen blir en bra dag, tror jeg
Mint Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 Noen med link til hjemmesiden? Finner den ikke når jeg søker i google... ← www.pureluxecosmetics.com
CheapChampagne Skrevet 25. april 2006 #10 Skrevet 25. april 2006 Første gang jeg bestillte tok det to uker fra jeg fikk mail om at varene var sendt, til jeg fikk pakken. Andre gangen jeg bestillte tok det fire dager, så det kan variere veldig.
Prinsesse på erten Skrevet 25. april 2006 #11 Skrevet 25. april 2006 www.pureluxecosmetics.com ← Takk! Her var det mye gøy...
kitekatt Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Jeg bestilte den 21, og fikk mailbekreftelse fra PayPal om at beløpet er betalt, men har ikke fått noen bekreftelse fra PureLuxe. Burde jeg ta kontakt?
Mint Skrevet 25. april 2006 #13 Skrevet 25. april 2006 Jeg bestilte den 21, og fikk mailbekreftelse fra PayPal om at beløpet er betalt, men har ikke fått noen bekreftelse fra PureLuxe. Burde jeg ta kontakt? ← Det er ikke nødvendig helt enda. Det tok omtrent en uke før jeg fikk bekreftelse på at pakken var sendt, når jeg bestilte denne gangen. Det står også på siden at man må forvente et par dager ekstra ventetid pga stor pågang. Den som venter.. osv
Cupcake Skrevet 26. april 2006 #14 Skrevet 26. april 2006 Bestilte den 17, og fikk pakken igår. Så det tar ca. en uke. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå