Gå til innhold

aylar uten sminke. helt sant.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg har brukt mye tid på å lure på hva Aylar gjør/ikke gjør, og kommer ikke til å begynne med det nå heller.

Gjest Cristoph
Skrevet

hvorfor ikke milah? jeg syns det er kult. for hun driter seg ut hver gang. men fin er hu. ;)

Skrevet

Ja, det var jo også noe å skrive en artikkel om. "Aylar uten sminke, og som alltid uten hjerne."

Skrevet
hvorfor ikke milah? jeg syns det er kult. for hun driter seg ut hver gang. men fin er hu. ;)

Selv om jeg er arbeidsledig for øyeblikket har jeg faktisk bedre ting å drive med. ;) Men pen er hun.

Skrevet

Det er jo ingen tvil om at hun er pen.

Skrevet

Temmelig uinteressant tema. Trådstarter, kanskje det finnes andre ting å diskutere enn Aylar? :overrasket:

Skrevet

Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er.

Gjest gjest1
Skrevet
Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er.

Det kan du jo ikke si, for da må du være misunnelig. Det har jeg lest på KG så det må være sant... :ler:

Gjest d'Arcc
Skrevet

Hehe; Det er sant. Jeg tuller jo bare. Såklart jeg er misunnelig! :sur:

=P

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det kan du jo ikke si, for da må du være misunnelig. Det har jeg lest på KG så det må være sant...  :ler:

:ler:

Gjest stig einar
Skrevet

jeg er gutt og syns faktisk ikke hun er noe men det har nok mye med personlighet å gjøre.

Skrevet
jeg er gutt og syns faktisk ikke hun er noe men det har nok mye med personlighet å gjøre.

Du skal ikke se bort ifra at det kan være en medvirkende årsak.

Skrevet

Det er jo ei utrolig pen jente, men jeg har annet å gjøre enn å følge med i hennes liv ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av.

Skrevet
Temmelig uinteressant tema. Trådstarter, kanskje det finnes andre ting å diskutere enn Aylar?  :overrasket:

Hvis dette var et uinteressant tema, burde vel nesten hele kg vært nedlagt? Det er nok av uinteressante temaer rundt om kring.

Gjest Cristoph
Skrevet

hvis hun er så uinteressant hvorfor leser dere i det hele tatt tråden?

Gjest Cristoph
Skrevet
Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av.

enig i dette ;)

Skrevet

team aylar faktisk :grine2:

Gjest Little me
Skrevet

Synes ikke dama er pen i det hele tatt. Men flott fra halsen og ned. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...