Gjest Cristoph Skrevet 25. april 2006 #1 Del Skrevet 25. april 2006 ja damer. hva syns dere om denne artikkelen? http://ez.kvinneguiden.no/article/articleview/1207/1/61/ skal vi tro denne ""sexbomba"" nå? dette får da vel være siste gangen får man håpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 25. april 2006 #2 Del Skrevet 25. april 2006 Kan ikke si jeg har brukt mye tid på å lure på hva Aylar gjør/ikke gjør, og kommer ikke til å begynne med det nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 25. april 2006 #3 Del Skrevet 25. april 2006 hvorfor ikke milah? jeg syns det er kult. for hun driter seg ut hver gang. men fin er hu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Del Skrevet 25. april 2006 Ja, det var jo også noe å skrive en artikkel om. "Aylar uten sminke, og som alltid uten hjerne." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 25. april 2006 #5 Del Skrevet 25. april 2006 hvorfor ikke milah? jeg syns det er kult. for hun driter seg ut hver gang. men fin er hu. ← Selv om jeg er arbeidsledig for øyeblikket har jeg faktisk bedre ting å drive med. Men pen er hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 25. april 2006 #6 Del Skrevet 25. april 2006 Det er jo ingen tvil om at hun er pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #7 Del Skrevet 25. april 2006 Temmelig uinteressant tema. Trådstarter, kanskje det finnes andre ting å diskutere enn Aylar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #8 Del Skrevet 25. april 2006 Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #9 Del Skrevet 25. april 2006 Ikke vet jeg hvorfor, men jeg har aldri syntes Aylar er svært pen. Stygg er hun ikke, men pen synes jeg faktisk ikke hun er. ← Det kan du jo ikke si, for da må du være misunnelig. Det har jeg lest på KG så det må være sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arcc Skrevet 25. april 2006 #10 Del Skrevet 25. april 2006 Hehe; Det er sant. Jeg tuller jo bare. Såklart jeg er misunnelig! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 25. april 2006 #11 Del Skrevet 25. april 2006 Det kan du jo ikke si, for da må du være misunnelig. Det har jeg lest på KG så det må være sant... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stig einar Skrevet 25. april 2006 #12 Del Skrevet 25. april 2006 jeg er gutt og syns faktisk ikke hun er noe men det har nok mye med personlighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abr@xas Skrevet 26. april 2006 #13 Del Skrevet 26. april 2006 jeg er gutt og syns faktisk ikke hun er noe men det har nok mye med personlighet å gjøre. ← Du skal ikke se bort ifra at det kan være en medvirkende årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elodi Skrevet 26. april 2006 #14 Del Skrevet 26. april 2006 Det er jo ei utrolig pen jente, men jeg har annet å gjøre enn å følge med i hennes liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #15 Del Skrevet 26. april 2006 Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #16 Del Skrevet 26. april 2006 Temmelig uinteressant tema. Trådstarter, kanskje det finnes andre ting å diskutere enn Aylar? ← Hvis dette var et uinteressant tema, burde vel nesten hele kg vært nedlagt? Det er nok av uinteressante temaer rundt om kring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 29. april 2006 #17 Del Skrevet 29. april 2006 hvis hun er så uinteressant hvorfor leser dere i det hele tatt tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 29. april 2006 #18 Del Skrevet 29. april 2006 Om ikke annet er Aylar utrolig smart på sitt felt; egenmarkedsføring. Å få så mye PR ut av et så ordinært utseende, med eller uten silikon, og av et så ordinært budskap, dét står det faktisk respekt av. ← enig i dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 6. mai 2006 #19 Del Skrevet 6. mai 2006 team aylar faktisk :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little me Skrevet 8. mai 2006 #20 Del Skrevet 8. mai 2006 Synes ikke dama er pen i det hele tatt. Men flott fra halsen og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå