Gjest synseren Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Har tørr hud på kroppen og lurer på om dere vet om en god bodylotion for tørr hud. Vet dere om en bra en fra Body Shop er det fint, men jeg tar gjerne i mot tips om andre også.
Rosenrød Skrevet 25. april 2006 #2 Skrevet 25. april 2006 Av Body Shop sine synes jeg Cocoa Hand and bobylotion er god. Og så liker jeg body butterene.
Quirky Skrevet 25. april 2006 #3 Skrevet 25. april 2006 Body butter er kjempebra, dry oil-sprayene også.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Jeg liker Biotherm jeg. Den er super til tørr hud.
afr0dite Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 MANGO BODYBUTTER!!! Jeg har ekstremt tørr hud, og jeg sverger til den fantastiske oppfinnelsen!!! :bukke: :bukke: :bukke:
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Jeg synes bodybutterne gir for lite fuktighet, men at de er fete og klissete. Jeg blir knusktørr i huden av dem etter noen dagers bruk. Ellers anbefaler jeg Dermalogica Body Hydrating Cream. Tyntflytende, gir masse fuktighet, og er ekstremt drøy i bruk. Dessverre er lukta litt sterk, men god (sitrus/lavendel).
Gjest Tuppelure Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Fra Body Shop er, som flere har nevnt, Body Butter veldig bra. Jeg foretrekker den med Shea (offwhite boks), synes mange av de andre lukter litt i meste laget. Den aller beste bodylotionen jeg har prøvd, er imidlertid Biotherms (hvit flaske med en blå "bølgestripe" på). Den er rett og slett superbra, og så lukter den helt fantastisk!
Gjest Tristessa Skrevet 25. april 2006 #8 Skrevet 25. april 2006 Den aller beste bodylotionen jeg har prøvd, er imidlertid Biotherms (hvit flaske med en blå "bølgestripe" på). Den er rett og slett superbra, og så lukter den helt fantastisk! ← Omtrent alle Biotherm sine produkter er i hvit flaske med blå bølge på. Lukter den litt sitrus/appelsin? I så fall er det Anti-Drying Body Milk som jeg er kjempefornøyd med også.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #9 Skrevet 25. april 2006 Omtrent alle Biotherm sine produkter er i hvit flaske med blå bølge på. Lukter den litt sitrus/appelsin? I så fall er det Anti-Drying Body Milk som jeg er kjempefornøyd med også. ← Ikke når det gjelder bodylotion... De andre typene har andre farger på flasken.
Mint Skrevet 25. april 2006 #10 Skrevet 25. april 2006 Jeg synes bodybutterne gir for lite fuktighet, men at de er fete og klissete. Jeg blir knusktørr i huden av dem etter noen dagers bruk. Ellers anbefaler jeg Dermalogica Body Hydrating Cream. Tyntflytende, gir masse fuktighet, og er ekstremt drøy i bruk. Dessverre er lukta litt sterk, men god (sitrus/lavendel). ← Dermalogica Body Hydrating Cream står på min ønskeliste, men jeg trodde den ikke luktet noe..? Er det slik at man ikke bør kombinere med andre dufter, er den så sterk?
Gjest Jalileh Skrevet 25. april 2006 #11 Skrevet 25. april 2006 Dermalogica Body Hydrating Cream står på min ønskeliste, men jeg trodde den ikke luktet noe..? Er det slik at man ikke bør kombinere med andre dufter, er den så sterk? ← Jeg er faktisk ikke så veldig vàr på lukter, men denne lukter litt for mye stirus syns jeg. Men til tross for det så er den veldig god.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #12 Skrevet 26. april 2006 Dermalogica Body Hydrating Cream står på min ønskeliste, men jeg trodde den ikke luktet noe..? Er det slik at man ikke bør kombinere med andre dufter, er den så sterk? ← Den er kanskje ikke tilsatt parfyme, men den er stappfull av eteriske oljer; lavendel står på aller førsteplass på innholdslista. Men lukta er ikke slik at du har den i nesen hele tiden, heller. Tipper den kan bli ekkel hvis du IKKE liker den, ellers kjenner du den knapt. Jeg klarer i hvertfall å bruke parfyme til.
Rosenrød Skrevet 26. april 2006 #13 Skrevet 26. april 2006 Jeg liker best den andre bodylotionen til Dermalogica, den som er litt rikere.
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #14 Skrevet 26. april 2006 Jeg liker best den andre bodylotionen til Dermalogica, den som er litt rikere. ← Hvordan lukter den i forhold? Jeg liker best mer nøytralt-luktende kroppsprodukter...
Gjest Elfrida Skrevet 26. april 2006 #15 Skrevet 26. april 2006 Biotherm sin hvite med blå bølge og sitrusduft ruler! Utrolig lett å smøre på, trekker godt inn, og virker. Body butterene fra Body shop er gode, og lukter godt, men tar så lang tid å smøre inn, og dessuten syns jeg langtidsvirkningen er bedre på Biotherm sin bodylotion.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. april 2006 #16 Skrevet 26. april 2006 Jeg elsker hand & bodylotion fra Jason, får silkehud av den
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #17 Skrevet 26. april 2006 tørr hud= følgende body buttere: cocoa butter shea mango brazil nut og du kan eventuelt se på olive, passion fruit og coconut om du heller foretrekker de duftene.... LYKKE TIL! husk at de har veldig gode skrubber som passer til kremene, som bidrar til babymyk hud
Rosenrød Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Hvordan lukter den i forhold? Jeg liker best mer nøytralt-luktende kroppsprodukter... ← Jeg synes den lukter mer nøytralt enn den med sitrus/lavendel. Lukter ikke noe særlig i det hele tatt faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #19 Skrevet 29. april 2006 Jeg elsker hand & bodylotion fra Jason, får silkehud av den ← Helt enig! Jeg har ALDRI hatt så myk hud som etter at jeg begynte med denne... Den er helt fantastisk! også inneholder den bare sunne indegrienser... Fatter ikke hvorfor ikke alle kjøper denne?!
Little sister Skrevet 29. april 2006 #20 Skrevet 29. april 2006 Nivea sin Soft Caring Lotion er kjempe god, og den lykter godt også. SÅ er den ganske billig. Hvor får man kjøpt Jason?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå