Gå til innhold

Hvorfor kan dere ikke ha deres egen jul?

waco

Anbefalte innlegg

Jeg er halveis ferdig med mine gavekjøp jeg, og har hittil vært i EN butikk! Det tok meg ca 10 min. for å finne den boka jeg visste de hadde og som jeg visste jeg skulle ha.

resten er bestilt, og hentet annet steds fra.

det jeg ikke er ferdig med, er kun fordi jeg venter på julelønna, og jeg har bare tre gaver jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe.

Så noe panisk leting etter forskjellige ting, og leting etter billigste gavene, ser du ikke hos meg!

Men derimot synes jeg det er ganske patetisk å ta seg en liten tur i sentrum sånn ca..... si 24.desember.... (også 23.des.)

Det hender jeg har glemt å kjøpe strømper eller noe, og tar en liten spasertur til byen for å kjøpe dette... Det er ganske mange mennesker som iiiiiler rundt i fortørnelse over at butikkene ikke lenger har det di skal ha. Og dersom de finner det, så er det jo såå dyrt, var ikke dette på salg for en uke siden???

Waco, hvem tror du disse forvillede sjeler som løper livet av seg 23. og 24. des. er? MANNFOLK!!!!

MANNFOLK, som i sin villedelse har innbilt seg at kvinner elsker juleshopping, og trodd at madammen fikser alt, også gave til seg selv og hans foreldre!! Også kommer den grimme morgen den 24. des. og han oppdager at det mangler julegaver til hans kjære! Og til foreldre. kanskje også til barna? Kanskje det var hans tur i år?

PATETISK!! Som menneske liker jeg orden, ha kontroll på at ting blir som jeg ønsker de skal bli. Dette innebærer planlegging, slik at jeg slipper desperat løping etter julegaver, verken nå eller den 24. løper jeg rundt etter julegaver!

Men du kan være helt sikker på det, at på julaften.. da er det ingen som mangler gaver, som skulle hatt det!

Du snakker om å overgå hverandre, den kjenner jeg ikke igjen! Jeg gir gaver jeg tror vedkommende som skal få dem setter pris på, ettersom jeg stort sett kjenner de jeg gir gaver til. Hva de koster da, det er ikke like viktig!

Horer... står på kaia året rundt, og har for min del ikke noe med jula å gjøre, så det rotet blander jeg meg ikke i.

så ja, jeg har min egen jul! Og jeg er inderlig glad jeg ikke er mann i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Waco:

Om du har lyst på en billig, ung, albansk hore til jul, kan du ikke bare tipse foreldrene dine? Så får du det du virkelig ønsker deg. :ler:

Hadde du det kos på danskebåten forresten? Var det noe du hadde lyst på i tax free-butikken? Eller sendte du pengene du kunne brukt på billig brennevin til Afrika istedet? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå Waco..... du er så søøøøøøt asså.

Du har så flotte meninger om kvinner og livet generelt, at jeg blir helt rørt.

Så deg på Oslo City der du gikk måpende rundt og glante på lys og glitter med kulerunde øyne. Du var virkelig søt ja. Tenkte med meg selv at, stakkar denne gutten som går rundt med disse tvangstankene i hodet sitt og et forvridd kvinnesyn.

Hmmm....*riste på hodet og le for meg selv*

Mye rart som kommer fra barnemunn, men men..... alt er heldigvis ikke sant likevel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, du høres så kynisk og bitter og desillusjonert ut, waco. Hvis det er en dame eller to som har vært ordentlig stygge med deg, så kan jeg godt kjefte dem opp for deg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser ingen "unge og vakre" norske gatehorer av den enkle grunnen at norske kvinner ikke nedverdiger seg til å bli gatehorer uten å være desperate

Kan det være "av den enkle grunn" at vi født med ett helt annet annet utgangspunkt tror du...?

Tror du disse "unge og vakre" ikke er desperate...? Men at de syns det er digg??? Digg å selge den "unge og vakre" kroppen for en 200 lapp... Til en mann som kunne vært deres egen bestefar og som helt sikket IKKE har denne "unge og vakre" kroppen...

Hmmm..... Det er noe jeg lurer på.. Kanskje du kan hjelpe meg med disse "enkle" svarene som er skrevet av en "ung og vakker" norsk kvinne som ikke "nedverdiger" seg... Men som derimot er ganske så "desperat"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emine....

Det er en myte her i verden, og den myten er like opphausset av løgner som alle verdens religioner til sammen.

- Det kalles damers ansvarsfraskrivelse.

Selvsagt finnes det albanerjenter som tjener en tohundrelapp på en bestefar.

Men Hugh Grant som var sammen Liz Hurley, blitt kåret til verdens mest sjarmerende og kjekke mann ett utall ganger.... han ga 10 dollar til Divine Brown....

Hvem har i ettertid tjent mest på den hendelsen?

Waco

Mektig lei av damers elendighetshistorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som alltid når jeg leser Wacos innlegg :hoho::hoho::hoho:

fatter ikke at han gidder å diskutere med oss, vi kvinner er jo fullstendig idioter, og kan bare brukes til en ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco....

Nå må det jo bare være noen misforståelser på gang... For jeg forstår ikke hva innlegget ditt hadde med hva jeg skrev å gjøre...? Iom at det var tilegnet meg, så går jeg ut ifra at det var en slags tilbake-mld på det jeg skrev.... Men hvor ansvarsbeskrivelsen kommer inn der, har jeg problemer med å se... Kanskje du har misforstått,(?) ellers ville jeg satt stor pris på at du forklarer meg sammenhengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg ærlig talt ikke igjen, hverken i de heseblesende, ansvarfraskrivende, julegavehandlende kvinnene eller skjønne albanske horer..

Shopper julegavene i fred og ro på et lite tettsted på bondelandet siste helgen før jul jeg. Jula betyr ikke så fryktelig mye for min del.

Du er fryktelig flink til å skjære alle over en kam du Waco..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...