Gjest GreenSky Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har funnet ut en merkelig ting. Jo mer latsabb jeg er, jo mer lyst får jeg på chips. Da kan gjerne spise chips hver dag. Men når jeg trener aktivt, så har jeg ikke lyst på chips i det hele tatt. Kostholdet er det samme. Så hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #2 Del Skrevet 24. april 2006 hos meg går det heller på viljestyrken. jeg blir kjempesulten i min aktive perioder og spiser masse og gjerne usunne fettkarbo matvarer som chips f.ex. men hvis jeg har bestemt meg for at jeg må holde meg på den smale sti så klarer jeg å spise grønnsakene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 Enkelt; insulinfølelsen blir satt opp når en trener, og søtsuget blir dermed mindre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 24. april 2006 #4 Del Skrevet 24. april 2006 Hormoner. Jeg tror ikke det har med insulin å gjøre, men med det naturlige lykkehormonet vi har i kroppen vår(endorfiner). De frigjøres under bla under trening. Endorfiner kan også bli stimulert av sukker/mat.. Er derfor deperimerte har en tendens til å spise når de er lei seg. Spesielt jenter som har en lavere produksjon av hormonet. Derav klisjeen at jenter vil ha snop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. april 2006 #5 Del Skrevet 24. april 2006 Hmm, klokt sakt, hecuba.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 25. april 2006 #6 Del Skrevet 25. april 2006 Enkelt; insulinfølelsen blir satt opp når en trener, og søtsuget blir dermed mindre! ← Jeg har aldri søtsug, så jeg tror ikke det er det. Men du ga meg noe å tenke på, hecuba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå