Gjest King James II Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 (endret) Nå jeg spør rett ut. La oss si at en eller aen galning ved navn Pio eller noe truet med og drepe din familie men du hadde et valg. Du må velge hvem som skal få leve av barna eller partneren. Altså enten dør partneren eller så dør barna. Du kan bare redde 1 av dem. Hvem hadde dere valgt Barna eller partneren ? Endret 24. april 2006 av Trajan Cicero
Gjest GreenSky Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Barna. Tror jeg. Jeg er ikke så glad i barn, så hvem vet. Men ja, tror det ville vært barna, men er ikke 100% sikker.
Gjest Miloine Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Mine egne barn så klart - er dette et lurespørsmål?
Gjest King James II Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 nei det er ikke et lure spørsmål
Fantasia Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Jeg hadde reddet Rom, siden det ligger så fortapt mellom to stoler. Du imponerer stadig med disse meningsmålingene dine pjokken.
Gjest King James II Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 (endret) Du imponerer stadig med disse meningsmålingene dine pjokken. ← Hva mener du med pjokken ?..... uANSETT Vist du synnes dette spørsmålet var rart eller merkelig eller hva nå du synes. Jeg skal si deg en ting småen. Dette er ingenting du har ingen anelse hva jeg få meg til og spør om. Noe som faktisk er så grovt at jeg sansynlig vis ville bli slettet på stedet. Så derfor lar jeg vere. Så du skal vite jeg har en grense hvor sprøtt jeg kan spør selv om det ikke virker sån. Endret 28. april 2006 av King James II
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå