Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Det løper en overkåt hankatt fram og tilbake foran huset og opp og ned hagen og skriker og gnåler og griner som en liten kattunge! Min står der bare med buskete hale og freser, og ga han en på trynet i sta. Bør han ta hintet?
iss Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Min pus er heller ikke intr i de kåte hannkattene....
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Men likevel gidder de ikke komme når vi kommer til unnsetning og åpner døra! Kostbare luremus er det de er! Stakkar nabopus da, han kikket på meg og mjauet, så ut som han ba om råd eller noe!
Kvitil Skrevet 25. april 2006 #4 Skrevet 25. april 2006 Har en hannkatt på 7mnd når kan jeg kastrere den?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Har en hannkatt på 7mnd når kan jeg kastrere den? ← Du kan kastrere han så snart du får time hos dyrlegen. katter av begge kjønn kan kastreres fra de er 5-6 mnd gamle. Ingen ukastrerte katter bør slippes ut på egen hånd, så du bør kastrere katten før han får lov til å gå ute alene.
Smella Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Du kan kastrere han så snart du får time hos dyrlegen. katter av begge kjønn kan kastreres fra de er 5-6 mnd gamle. Ingen ukastrerte katter bør slippes ut på egen hånd, så du bør kastrere katten før han får lov til å gå ute alene. ← Tror det er sånn at jentene får en p-sprayte som varer i tre mnd.Når de er 9mnd så kan de steriliseres.Hannkattene 6 mnd.Men dette er vel opp til vettrenær kanskje..? Enig med det du sier ja.De bør takes tidlig (OG alle katter kan rote seg vekk,spesielt de små da de ikke har skikkelig rettningsans).De aller fleste katter bør steriliseres.Vi har alt for mye stakkarer som ikke har et hjem..
Smella Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Men likevel gidder de ikke komme når vi kommer til unnsetning og åpner døra! Kostbare luremus er det de er! Stakkar nabopus da, han kikket på meg og mjauet, så ut som han ba om råd eller noe! ← Rådet kan du gi til eieren.Fjærn "de du vet" og da blir det fred
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Joa, hadde jeg turt og prate med naboene... men de er bare eldre kikkere (de har kikkerter og sitter på verandaen ja) og alkoholikere. Så da får heller Mio tåle å bli plaget litt, hun sitter jo bare på trappa uansett
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 Å nå er han her igjen! Står ute på trappa og sier "Mamma? Mamma?" i high-pitched voice (husker ikke norske ordet, patriotisk, jeg!) Den er så søt! Ser ut som ei ku :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå