Gjest Duchess Skrevet 29. november 2002 #1 Skrevet 29. november 2002 Jeg har ca halve håret med farge nå, og andre halvparten med min naturlige farge. Nuh vil jeg kvitte meg med fargen, så det jeg lurer på da, er om det går an å få kjøpt spesielle avfargingsprodukter, eller om jeg da må bruke vanlig bleikemiddel ? Det er ingen fare for at håret mitt blir lyst med det første. Eller kommer jeg ikke utenom en rådyr tur til frisøren ?
Lisle Skrevet 29. november 2002 #2 Skrevet 29. november 2002 bruker du avfarging vil sikkert hele håret ditt bli oransje!
Gjest Lea Skrevet 29. november 2002 #3 Skrevet 29. november 2002 Er det en mulighet å farge hele håret i en farge som er lik din naturlige? Eller har du en mørkere farge nederst?? Avfarging sliter fælt på håret, så du må vel regne med en liten klipp tror jeg. Vet faktisk ikke om du får kjøpt avfarging til hjemmebruk.. Og jeg har også hørt at håret blir oransje etter avfarging.
Gjest Duchess Skrevet 29. november 2002 #4 Skrevet 29. november 2002 ja jeg har en mørkere farge nederst... det gjør ikke så mye om håret blir oransje, fordi jeg hadde tenkt å farge det i en rødoransje farge likevel.(intens kobber)....(som er mye finere enn den høres ut)........også er min naturlige hårfarge litt lik den rødoransje fargen fra før av..... Men jeg vil jo ikke risikere at hele manken løsner heller, da..
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2002 #5 Skrevet 29. november 2002 da ville jeg ikke tatt avfarging..ta deg en tur til frisør du og be hun fikse det for deg håret mitt ble ødelagt etter avfarging..dessuten så blir det knalloransj og flekketeved hjemmeavfarging
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. november 2002 #6 Skrevet 29. november 2002 Gå til frisøren å få det gjort skikkelig og husk å kjøpe med god shampoo og pleieprodukter også. Milla
Queen_of_Darkness Skrevet 30. november 2002 #7 Skrevet 30. november 2002 Jeg har brukt avfarging noen ganger. Ved røttene mine, som er av natur mørkeblonde, ble de lyseblonde mens mitt fargede hår ble oransje! Få det gjort hos frisør som Milla sa!
Gjest Duchess Skrevet 30. november 2002 #8 Skrevet 30. november 2002 Jasså....søren også, jeg som tenkte jeg skulle gjøre det selv...noen som veit hva det koster å fjerne fargen hos frisøren da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå