BAMBI<3 Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 det er bare to månder til bryllupet vårt og jeg blir helt gæren snart av å tenke. jeg tenker slik som" tenk om noen av gjestene skaper ubehag" "tenk hvis ingen liker maten" "tenk hvis servitørene eller kokkene velver maten utover" osv osv. er det normalt? jeg vil bare ha en dag, som skal være helt perfekt. den blir perfekt på den måten at jeg gifter meg med mannen jeg elsker, men jeg vil helst bare få gode minner på denne dagen.
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Dagen blir nok perfekt viss du slappar av og nyyyt den, tenker eg!!! Vi gjer vårt ytste i forkant av festen for at dagen skal bli bra, på sjølve bryllupsdagen er det fint lite vi kan gjere om noko skulle gå skeis, men då har vi i alle fall gjort vårt beste for å tilrettelegge! Om ein ramlar ned midtgangen, eller søler vin over heile kjolen får ein prøve å ta det med eit smil, å gråte gjer i alle fall ikkje ting betre! Men hugs, god planlegging gir dei beste forutsetningane for improvisering...
kitekatt Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 hehehe, jeg er mest redd for at en av oss skal bli syk, jeg! Med barnehagegutt som drar med seg alskens uhumskheter hjem og pollensesong, blir jeg fort litt nervøs...
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg har også sånne "mareritt-tanker": - Hva om sminkøren ikke dukker opp og jeg har sendt fra meg min egen sminke. - Hva om jeg får sølt noe på kjolen før jeg kommer til kirken - Hva om bilen punkterer på vei til kirken. - Hva om ingen av gjestene finner kirken. - Hva om kjæresten min ikke sier ja, men nei - Hva om ungene velter hele gavebordet og alle gavene knuser - Hva om sjokoladefontena velter - Hva om alle gjestene blir matforgiftet -Hva om alt går helt fint og jeg har brukt all denne energien på å bekymre meg i stede for å glede meg. Det er mye å bekymre seg for...
Lassie Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Min største skrekk er å tryne i kirka, eller at kneet mitt skal gå ut av ledd... Det er ikke bare fordi det ville være pinlig, men det vil gjøre forferdelig vondt, og kanskje jeg ødelegger kjolen... Også håper jeg selvsagt at maten smaker godt
Søta Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 slapp av - det er helt normalt. Bare husk når dagen kommer må du slappe av og kose deg. Det som går galt er ikke så fælt som du tror idag... Jeg var opphengt i detaljer jeg - alt skulle være rosa roser.. En kamerat av min bror skulle bake kaka - med masse rosa roser selvfølgelig. Når vi skulle kutte var det noen rød jordbær - slettes ikke rosa, og amrsipanen var sprekt noen plasser - kaka passet ikke inn i mine drømmer og tanker. Men gjett om det gjorde noe når vi stod å kutta??? Nei det var det som betydde aller minst - jeg stod der og fikk kake av mannen min og var bare super lykkelig over at jeg var så heldig. Irriterer meg litt når jeg ser bilder ja - men det betyr slettes ingenting!!!
afr0dite Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Jeg har også sånne "mareritt-tanker": - Hva om sminkøren ikke dukker opp og jeg har sendt fra meg min egen sminke. - Hva om jeg får sølt noe på kjolen før jeg kommer til kirken - Hva om bilen punkterer på vei til kirken. - Hva om ingen av gjestene finner kirken. - Hva om kjæresten min ikke sier ja, men nei - Hva om ungene velter hele gavebordet og alle gavene knuser - Hva om sjokoladefontena velter - Hva om alle gjestene blir matforgiftet -Hva om alt går helt fint og jeg har brukt all denne energien på å bekymre meg i stede for å glede meg. Det er mye å bekymre seg for... ← Min største skrekk er å tryne i kirka, eller at kneet mitt skal gå ut av ledd... Det er ikke bare fordi det ville være pinlig, men det vil gjøre forferdelig vondt, og kanskje jeg ødelegger kjolen... :grine2: :grine2: :grine2: Herlig!!! :grine2: :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå