tuji Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hvilket løspudder er best? Til nå har jeg brukt Chanel, men skal kjøpe nytt. Er det noe bedre? Pris spiller ingen rolle.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 De beste jeg har prøvd, har vært Versace og Calvin Klein, dessverre (siden begge er tatt av markedet). Neste gang skal jeg kjøpe enten Dior eller YSL, fordi de er mest finmalt og smelter sammen med hudens farge. Hvis du er ganske blek, er løspudderet til Kanebo flott, men hvis du har litt farge fra naturens side, blir det nok for lyst. Det finnes bare i en tone, transparent. I utgangspunktet bør den vel passe alle hudtoner, men på min hud ser den bare ut som mel.
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Jeg har akkurat kjøpt dette pudderet fra Clinique. Så langt er jeg veldig fornøyd. Jeg betalte 140 kroner på SN.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Leste linken til Clinique. Påfører du pudderet slik det står der, eller bruker du kost, Xavia? Lurer på løspudder jeg også, men vet ikke om det har noe for seg når jeg ikke bruker foundation.
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Ja, jeg har påført slik som det står beskrevet. Det ble bra resultat! Det er sikkert ikke noe i veien for å bare påføre med kost, evt kjøpe en sånn "puff" eller hva det nå heter.... :klø:
tuji Skrevet 24. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2006 Blir det ikke litt sløsete å gjøre det sånn?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Har hørt mye bra om Clinique sitt løspudder. Har du prøvd noen andre løspudder du kan sammenligne det med, Xavia?
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Blir det ikke litt sløsete å gjøre det sånn? ← Sløsete? :klø: Hvordan kan det bli sløsete? Jeg kaster da ikke pulveret i vasken... Har hørt mye bra om Clinique sitt løspudder. Har du prøvd noen andre løspudder du kan sammenligne det med, Xavia? ← Nei, dette er første gang jeg prøver løspudder. Har tidligere bare brukt kompakt pudder.
tuji Skrevet 24. april 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2006 Tenker bare at man bruker mer når man skal klappe det utover fjeset i stedet for å ta litt og litt på en børste.
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Jeg følte det ikke som sløs i det hele tatt. Tok jo bare litt og litt, og ikke en håndfull.
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #11 Skrevet 24. april 2006 Jeg brukte lenge løspudder på bar hud, og da brukte jeg enten den medfølgende puffen eller en bomullsdott. Cluet er å ta LITE på om gangen. Passer best for dem som ikke vil dekke noe.
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #12 Skrevet 24. april 2006 Passer best for dem som ikke vil dekke noe. ← Jeg har i alle fall kjøpt det for å matte/jevne, altså ikke for å dekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå