Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener i dag med store øreklokker og ønsker meg trådløse, støydempende in-ears som sitter godt når jeg trener. Synest de jeg har prøvd er vonde og dessuten faller ut.

Har sikkert litt smale/trange ører…

Komfort er viktigst og at de sitter bra. Ikke ledning.

Noen som har anbefalinger?

Anonymkode: f699c...9bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd Shokz?

Anonymkode: 813fa...8d5

AnonymBruker
Skrevet

Nei :) takk for tips!

AnonymBruker
Skrevet

Shockz er absolutt ikke støtdemping eller in-ear. Hovedpoenget med shocks og andre bone conducter er at man skal høre omgivelsene. Jeg bruker de til løping ute, og om jeg går på steder hvor det ikke er ønskelig med støydemping. 

Jeg har vært fornøyd med lyd og passform på JBL, men slitt med at de ikke alltid får kontakt med etuiet. Jeg vurderer nå noen som har bøyle rundt øret.

Anonymkode: d24bd...3cc

AnonymBruker
Skrevet

Soundcore.

Anonymkode: 56ee9...115

AnonymBruker
Skrevet

Samme problemet her. Kan jeg spørre om hvorfor det må være in-ears?

Anonymkode: 21e2e...432

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme problemet her. Kan jeg spørre om hvorfor det må være in-ears?

Anonymkode: 21e2e...432

TS her: Det må egentlig ikke det. Men store klokker over ørene eller bøyler, faller av i hopp og sprett og bøy og tøy. Jeg løper og trener styrke, ute og inne. Noen ganger med caps eller lue. Så det var egentlig fordi det var det jeg trodde måtte til....  

AnonymBruker
Skrevet

Bruker powerbeats pro, ingen propper sitter på meg, men de kan jeg løpe med. De kommer med mange ulike størrelser på selve proppene så jeg bruker de minste siden jeg har så små ører. 

Anonymkode: 46ba5...306

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også med at alt blir for stort og gnager.....utenom JBL, så sverger til de. Har prøvd mange andre som virker greie, men blir vonde etter kort tid. JBL sitter godt og har aldri gjort vondt 

Anonymkode: f9bbf...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...