Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Har hatt oemme bryster i noen dager, og har konstante mensaktige murringer/smerter. Naa ser jeg at brystvortene har blitt stoerre! De er litt moerkere ogsaa! Det har de aldri blitt foer, selv ikke foer mensen! Jeg begynner aa tro at jeg er gravid, selv om jeg bare er paa dag 21 og det ikke skulle vaert mulig aa kjenne noe saa tidlig. Tror jeg maa ut og kjope meg en test snart (hvis ikke mensen dukker opp, da). Noen gravide som har hatt lignende symptomer? Og noen som ikke var gravide men som fikk stoerre brystvorter??
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2006 Oj, dette er spennende! ← I know.... Vil en test slaa ut saa tidlig som i morgen mon tro, eller kaster jeg bort pengene mine da??
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2006 Som den symptomjegeren jeg er, har jeg ogsaa foelgende symptom: fryser lett!! brrr.... Men skal ikke gravide vaere varmere enn ikke-gravide?
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 På dag 21 er det vel litt vel optimistisk å få et resultat. Var det ikke forrige helg (ca) du hadde el?:klø: Det tidligste jeg har testa positivt er fire dager før IKM. (Når er din IKM ?)
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Som den symptomjegeren jeg er, har jeg ogsaa foelgende symptom: fryser lett!! brrr.... Men skal ikke gravide vaere varmere enn ikke-gravide? ← Akkurat det vet jeg ikke. Kan ikke huske at jeg har lagt merke til det de gangene jeg har vært gravid.
tuji Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Fikk også større brystvorter da jeg var gravid, men ikke så tidlig. Spørs om det er hjernen din som "vil" finne symptomer.
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2006 Fikk også større brystvorter da jeg var gravid, men ikke så tidlig. Spørs om det er hjernen din som "vil" finne symptomer. ← Jo men altsaa - jeg innbiller meg vel ikke oemme bryster og vondt i livmor-omraadet? Selv om hjernen nok er ekstra var paa symptomer...
tuji Skrevet 24. april 2006 #9 Skrevet 24. april 2006 Nei, jeg kan jo ikke vite hva du innbiller deg og ikke. Det kan jo hende du er gravid! Tror ikke jeg hadde symptomer så tidlig, men nå hadde jeg ganske få symptomer i det hele tatt i begynnelsen.
BitteLille Skrevet 24. april 2006 #10 Skrevet 24. april 2006 Pergo-kuren som slår ut kanskje? Krysser selvfølgelig fingrene for at det er et lite frø!
Siam Skrevet 24. april 2006 #11 Skrevet 24. april 2006 Jeg fikk også større brystvorter, men som tuji tror jeg ikke jeg fikk det så tidlig. Men lykke til!
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 24. april 2006 Pergo-kuren som slår ut kanskje? Krysser selvfølgelig fingrene for at det er et lite frø! ← Uff ja, det er det jeg lurer litt paa - om pergoen gir slike bivirkninger? Takk for fingerkryssing!
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. april 2006 Jeg fikk også større brystvorter, men som tuji tror jeg ikke jeg fikk det så tidlig. Men lykke til! ← Blaeh altsaa. Det ER veldig tidlig med symptomer, jeg vet det.... Takk for lykkeoenskning uansett!
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #14 Skrevet 24. april 2006 Hvis ikke jeg er gravid, har jeg foelgende konklusjon: dette er den verste pms'en jeg noengang har hatt!
Holly Hobbie Skrevet 24. april 2006 Forfatter #16 Skrevet 24. april 2006 Åhh så spennende!! Håper du er gravid ← Tusen takk, Glossy! Haaper ikke jeg hauser meg altfor mye opp naa da....
Gjest gjesta Skrevet 24. april 2006 #17 Skrevet 24. april 2006 Haaper ikke jeg hauser meg altfor mye opp naa da.... ← Tror det er sånn å være prøver. Gleder meg til å bli symptomjeger igjen snart!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #18 Skrevet 24. april 2006 Uff ja, det er det jeg lurer litt paa - om pergoen gir slike bivirkninger? Takk for fingerkryssing! ← Jeg får hvertfall sånne bivirkninger av pergoen. Skikkelig irriterende faktisk, for jeg håper hver gang, og så er det falsk alarm hver gang Håper du har graviditets-symptomer Krysser fingrene for deg.
Leo Skrevet 24. april 2006 #19 Skrevet 24. april 2006 Hvis ikke jeg er gravid, har jeg foelgende konklusjon: dette er den verste pms'en jeg noengang har hatt! ← Jeg er også i "PMS-fasen" etter en Pergo-kur nå og akkurat det kan jeg underskrive på
IdaC Skrevet 25. april 2006 #20 Skrevet 25. april 2006 Håper at det er noe på gang. Skal krysse alt av fingrene Jeg ville nok ventet noen dager til med å teste, så slipper du å kaste pengene, for jeg tror ikke at det er mulig å slå ut så tidlig. Masse, masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå