Gå til innhold

Hjelp, brystvortene mine har vokst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt oemme bryster i noen dager, og har konstante mensaktige murringer/smerter. Naa ser jeg at brystvortene har blitt stoerre! De er litt moerkere ogsaa! :overrasket: Det har de aldri blitt foer, selv ikke foer mensen! Jeg begynner aa tro at jeg er gravid, selv om jeg bare er paa dag 21 og det ikke skulle vaert mulig aa kjenne noe saa tidlig. Tror jeg maa ut og kjope meg en test snart (hvis ikke mensen dukker opp, da).

Noen gravide som har hatt lignende symptomer? Og noen som ikke var gravide men som fikk stoerre brystvorter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Oj, dette er spennende! :hoppe:

I know.... :hoppe: Vil en test slaa ut saa tidlig som i morgen mon tro, eller kaster jeg bort pengene mine da??

Skrevet

Som den symptomjegeren jeg er, har jeg ogsaa foelgende symptom: fryser lett!! brrr.... Men skal ikke gravide vaere varmere enn ikke-gravide?

Gjest gjesta
Skrevet

På dag 21 er det vel litt vel optimistisk å få et resultat. Var det ikke forrige helg (ca) du hadde el?:klø:

Det tidligste jeg har testa positivt er fire dager før IKM. (Når er din IKM ?)

Gjest gjesta
Skrevet
Som den symptomjegeren jeg er, har jeg ogsaa foelgende symptom: fryser lett!! brrr.... Men skal ikke gravide vaere varmere enn ikke-gravide?

:ler:

Akkurat det vet jeg ikke. Kan ikke huske at jeg har lagt merke til det de gangene jeg har vært gravid.:)

Skrevet

Fikk også større brystvorter da jeg var gravid, men ikke så tidlig. Spørs om det er hjernen din som "vil" finne symptomer.

Skrevet
Fikk også større brystvorter da jeg var gravid, men ikke så tidlig. Spørs om det er hjernen din som "vil" finne symptomer.

Jo men altsaa - jeg innbiller meg vel ikke oemme bryster og vondt i livmor-omraadet? Selv om hjernen nok er ekstra var paa symptomer... :ler:

Skrevet

Nei, jeg kan jo ikke vite hva du innbiller deg og ikke.

Det kan jo hende du er gravid!

Tror ikke jeg hadde symptomer så tidlig, men nå hadde jeg ganske få symptomer i det hele tatt i begynnelsen.

Skrevet

Pergo-kuren som slår ut kanskje?

Krysser selvfølgelig fingrene for at det er et lite frø! :hoppe:

Skrevet

Jeg fikk også større brystvorter, men som tuji tror jeg ikke jeg fikk det så tidlig.

Men lykke til!

Skrevet
Pergo-kuren som slår ut kanskje?

Krysser selvfølgelig fingrene for at det er et lite frø!  :hoppe:

Uff ja, det er det jeg lurer litt paa - om pergoen gir slike bivirkninger? Takk for fingerkryssing! :klem:

Skrevet
Jeg fikk også større brystvorter, men som tuji tror jeg ikke jeg fikk det så tidlig.

Men lykke til!

Blaeh altsaa. Det ER veldig tidlig med symptomer, jeg vet det.... Takk for lykkeoenskning uansett! :klem:

Skrevet

Hvis ikke jeg er gravid, har jeg foelgende konklusjon: dette er den verste pms'en jeg noengang har hatt! :frustrert:

Skrevet

Åhh så spennende!! Håper du er gravid :)

Skrevet
Åhh så spennende!! Håper du er gravid :)

Tusen takk, Glossy!

Haaper ikke jeg hauser meg altfor mye opp naa da....

Gjest gjesta
Skrevet

Haaper ikke jeg hauser meg altfor mye opp naa da....

Tror det er sånn å være prøver. :Nikke:

Gleder meg til å bli symptomjeger igjen snart! :sjarmor:

Skrevet
Uff ja, det er det jeg lurer litt paa - om pergoen gir slike bivirkninger? Takk for fingerkryssing!  :klem:

Jeg får hvertfall sånne bivirkninger av pergoen. Skikkelig irriterende faktisk, for jeg håper hver gang, og så er det falsk alarm hver gang :frustrert:

Håper du har graviditets-symptomer :Nikke: Krysser fingrene for deg.

Skrevet
Hvis ikke jeg er gravid, har jeg foelgende konklusjon: dette er den verste pms'en jeg noengang har hatt!  :frustrert:

Jeg er også i "PMS-fasen" etter en Pergo-kur nå og akkurat det kan jeg underskrive på :frustrert:

Skrevet

Håper at det er noe på gang. Skal krysse alt av fingrene :) Jeg ville nok ventet noen dager til med å teste, så slipper du å kaste pengene, for jeg tror ikke at det er mulig å slå ut så tidlig.

Masse, masse lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...