Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte at det sannsynligvis ikke er et sted jeg finner flere som kan svare på sånne ting enn her hos dere prøvere!

Tingen er at jeg leste en historie for en tid tilbake, om ei som ble gravid uten å ha samleie med barnefar - han ga henne sæden og hun førte den på en eller annen måte inn i seg selv på egenhånd - altså ikke prøverør el.

Det jeg lurer på er: hvordan foregår en slik befruktning?

(Hvis noen lurer på hvorfor de absolutt skulle gjøre det så tungvint, så mener jeg å huske at det var ei lesbisk dame og en homofil mann som begge ville ha barn, og som fant en måte å gjøre det på)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem med en engangssprøyte, med eventuelt forlenget tupp, vi har fått valper på den måten mange ganger, og det er jo ikke noe anderledes med oss. Sæden må bare være fersk, og kroppstemperert. :)

Skrevet

En helt vanlig engangssprøyte? Men hvordan i alle dager får man den inn? Er det ikke ordentlige kanter på den? Eller finnes det spesielle sprøyter for dette?

hmmm

Skrevet

Det finnes sånne tynne myke gummislanger du forlenger tuppen med, den har ikke skarpe kanter, og den bøyer seg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Det finnes sånne tynne myke gummislanger du forlenger tuppen med, den har ikke skarpe kanter, og den bøyer seg.

Kateter heter det!

Skrevet

Okei!

Da skjønner jeg...

Takk for svar!

:klem:

Gjest Sukkerert
Skrevet
Ikke noe problem med en engangssprøyte, med eventuelt forlenget tupp, vi har fått valper på den måten mange ganger, og det er jo ikke noe anderledes med oss. Sæden må bare være fersk, og kroppstemperert.  :)

Så kjedelig for hundene da.

Skrevet
Så kjedelig for hundene da.

:ler::ler:

Skrevet

Kjedelig for henne i hvertfall, han får jo forsåvidt sitt.. :ler2:

Skrevet

I USA kan man faktisk velge sæddonor og bestille sæd over nettet, og få det tilsendt pr post. Men er vel sikkert vanskelig å bestille herfra - om det i det hele tatt er lovlig er sæden sikkert for gammel når den kommer frem.

Skrevet

Tror ikke jeg anbefaler å gjøre det på sommeren med varmegrader hvertfall... :-D

Skrevet

Da jeg var aktiv på snartgravid.com var det en der som ble gravid på den måten (pga familieovernatting i en lytt leilighet). Hun brukte engangssprøyte, men jeg forstod det som at hun bare spruta det inn i skjeden, ikke helt inn i livmora. Det kan kanskje sædcellene klare selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...