Gjest el Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Noen som har prøvd elektrisk vippetang? Funker det?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Jeg kjøpte en elektrisk vippetang fra Modelco, men bruker den sjelden. Foretrekker den vanlige "manuelle" vippetangen min, synes det blir finere og mer holdbar bøy på vippene da. Men når jeg skal på fest bruker jeg først manuell vippetang, så mascara, deretter elektrisk vippetang. Så de funker bra i kombinasjon.
Gjest el Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Mulig det kan være greia for meg - å bruke begge deler som du. Har forholdsvis korte vipper som ikke bøyer seg for noe
Netten Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe det, helt til hudpleieren min fortalte om skrekkeksempler med brukne vipper!
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 Jeg kjøpte, og brukte en stund, men ble lei av det sinnsyke batteriforbruket.
fargegla82 Skrevet 25. april 2006 #6 Skrevet 25. april 2006 Kjøpte og testa,men den ga ikke mine forholdsvis korte vipper den lovde effekten.Kan skyldes mine høye forventninger etter å ha lest utallige begeistrede omtaler.Men kordan kan en buet,lunken vippedings som ikke klemmer sammen vippene,brekke vippene da?ser lettere for meg det skje med den manuelle. Har hørt at vannfast maskara skal kunne gjøre resultatet bedre med el.vippetang..Kans verdt å prøve for de som får mer bøy på vippene m dingsebomsen",)
Gjest el Skrevet 25. april 2006 #7 Skrevet 25. april 2006 Hmm, tror jeg drøyer hele greia. Kjøpte sånn plastikk-vippetang i dag til 45 kroner (bruker også lite batteri ) Syns de plastikktengene er bedre enn de i metall i og med at sistnevnte lager en "knekk" på vippene mens den første lager mer bue (sånn jeg føler det da - mulig det er feil).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå