Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å reise i sommer. Samtidig holder jeg på å gå tom for en del produkter som hudkrem, mascara ol.

Er det noe generell tendens i prisforskjellen mellom Taxfree og Strawberrynet?

Er det mulig å handle på Taxfree i Norge på vei hjem nå?

Stemmer det at prisene i Taxfreen på Norsk grunn er billigere enn i EU-land?

Håper noen har reist i det siste, eller har reist mye, og har noen gode råd å komme med :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sammenligne priser på nett.

Taxfree på Gardermoen flyplass: www.osl.no

Skrevet

Strawberrynet er mye billigere enn taxfree, iallefall på de produktene jeg pleier å handle.

Du kan handle på vei hjem men da bare i en mini butikk som kun hadde røyk og alkohol pluss etpar parfymer.

Skrevet
Strawberrynet er mye billigere enn taxfree, iallefall på de produktene jeg pleier å handle.

Du kan handle på vei hjem men da bare i en mini butikk som kun hadde røyk og alkohol pluss etpar parfymer.

Hvis det er taxfree på Gardrermoen du mener skal den i alle fall utvides.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Kosmetikk til tax free-pris får du også på innlandsavgangene, i et stort, fint parfymeri på innlandssiden. Prisene er de samme som på utland, og du må vise boardingkort. Tror det åpnet for et halvt år siden, eller noe slikt.

Endret av Elphaba
Skrevet
Kosmetikk til tax free-pris får du også på innlandsavgangene, i et stort, fint parfymeri på innlandssiden. Prisene er de samme som på utland, og du må vise boardingkort. Tror det åpnet for et halvt år siden, eller noe slikt.

Oi! Det visste jeg ikke. Fins dette bare på Gardemoen?

Gjest -eline-
Skrevet
Oi! Det visste jeg ikke. Fins dette bare på Gardemoen?

Nei, tax-free butikken på Flesland er i hvertfall også slik (der kan du handle i samme butikk både på utreise og innreise).

Skrevet

Taxfreebutikken på ankomst gardermoen er ferdig utvidet, og har en god del kosmetikk. Jeg hadde med en lang handleliste sist gang jeg var der, og jeg fant alt jeg skulle ha.

Hva som er billigst varierer fra produkt til produkt, jeg har sett det billigst på taxfree, og jeg har sett det billigst på strawberrynet. Har brukt nettsidene for å sammenlikne.

Skrevet

Jeg har aldri funnet noe som er billigere i Taxfree enn på SN. Men om det du handler på SN er over 200 kr blir det dyrere da det blir stoppet i tollen. Det får du riktig nok igjen av SN, men det er jo litt ekstra arbeid med det...

Skrevet
Nei, tax-free butikken på Flesland er i hvertfall også slik (der kan du handle i samme butikk både på utreise og innreise).

Men kan en handle taxfree kosmetikk på innenlandsreiser andre steder enn på Gardemoen?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Litt utenom tema, men hva er åpningstidene ved tax-free butikken på Gardermoen? Når vi skal reise til Hellas går flyet tidlig om morgenen, ca kl 08. Er det åpent da?

Skrevet

Jeg skal med Color Line til Danmark i helgen, og i den forbindelse sjekket jeg ut forskjell på prisene på tax-free'en ombord og SN. De fleste tingene jeg så på var billigere i tax-free'en faktisk! Parfyme var billigere på SN, men jeg skal kun ha sminke. Ta og sammenlign priser på nettet - det er lurt!

Gjest Gjesta
Skrevet
Litt utenom tema, men hva er åpningstidene ved tax-free butikken på Gardermoen? Når vi skal reise til Hellas går flyet tidlig om morgenen, ca kl 08. Er det åpent da?

Jeg mener å huske at den er åpen hele døgnet? Du finner sikkert info på hjemmesiden.

Skrevet

Dette var på Gardermoen ja, men som dere sier har den blitt utvidet nå.. Sorry det visste jeg ikke :sjenert: Men det var jammen bra for det var stusselige greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...