Gå til innhold

Tykke jenter spiser buser oftere enn tynne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andrè_*
Skrevet

Jeg har hørt påstanden "Tjukke jenter spiser masse buser, mye mer enn de slanke jentene".

Det høres helt tåpelig ut...men kan det være noe i det?

Greit at det er proteiner og masse sunt i nesebusene, men det får da være grenser...feite folk legger vel på seg av litt andre ting kanskje, eller hva? :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tynn busespiser
Skrevet

Hvor i all verden har du hørt det?

Skrevet

Overhørte tenåringsjenter diskutere dette på bussen fra Rykkin og inn til Oslo sentrum. :grine2:

Skrevet

Se her ja, nå tror jeg dere er på sporet av løsningen på fedmeepedemien i den vestlige verden

Gjest Elfrida
Skrevet

For ikke å snakke om sultkatastrofer i Afrika - det er jo bare å be dem om å spise buser.

Selvsagt - hvis fjortissene diskuterer det på bussen er det nok sant ja!

Jeg dauer. :D

Skrevet

Er det virkelig noen som spiser det? Æsj!

Skrevet

Sist i dag på vei hjem fra skolen så jeg faktisk to eldre damer pille seg i nesen. Det var motbydelig å se på! Hun ene slikket fingrene sine etterpå! :kvalm:

Gjest Ikke busespiser
Skrevet

Det er mye god mat i ei skikkelig buse.

Nei, æsj for en ekkel tråd.

Gjest Catwoman
Skrevet

Så om man har dårlig råd en periode kan man bare leve på buser. Billig og lett å tilberede. :erter:

Skrevet

Den påstanden der er det nok ikke noe hold i - jeg er tynn som faen, jeg!

Gjest Gjest_Sissel_*
Skrevet

At busespiserne fikk sin egen tråd var ikke dårlig! Applaus til landets kvinnelige busespisere, husk: ikke blande med snusen.

:klappe:

Skrevet
Så om man har dårlig råd en periode kan man bare leve på buser. Billig og lett å tilberede. :erter:

...man kan jo krydre dem litt da, så har man mange billige middager med forskjellige smaker.

Nei, denne tråden blir for dyp for meg!!!

Skrevet
Sist i dag på vei hjem fra skolen så jeg faktisk to eldre damer pille seg i nesen. Det var motbydelig å se på! Hun ene slikket fingrene sine etterpå!  :kvalm:

Var de tykke eller tynne?

Skrevet

:grine2:

skal spøre neste gang jeg snakker med treneren min om jeg bør slutte og spise buser for og ta av noen kilo :grine2:

Skrevet

hmm... om man er virkelig blakk... og spiser buser... hva om det blir tomt...? løper inn på venterommet til legen å ber noen nyse basselusker på deg? går til naboen å ber om å få låne en kopp buser...?

pollenallergikere lever jo i buseoverflod, heldiggrisene...

men om om man ikke får tak i buser noen plass, hva gjør man da...? forsyner seg av reservelagrene? ørevoks...? eller er man så heldig å ha en mann, kan man jo ved manglende hygiene plukke endel ost...?

nå ble jeg kvalm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...