Gjest Gjest_Andrè_* Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Jeg har hørt påstanden "Tjukke jenter spiser masse buser, mye mer enn de slanke jentene". Det høres helt tåpelig ut...men kan det være noe i det? Greit at det er proteiner og masse sunt i nesebusene, men det får da være grenser...feite folk legger vel på seg av litt andre ting kanskje, eller hva?
Gjest Tynn busespiser Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Hvor i all verden har du hørt det?
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Overhørte tenåringsjenter diskutere dette på bussen fra Rykkin og inn til Oslo sentrum. :grine2:
~umulia~ Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Se her ja, nå tror jeg dere er på sporet av løsningen på fedmeepedemien i den vestlige verden
Gjest Elfrida Skrevet 24. april 2006 #5 Skrevet 24. april 2006 For ikke å snakke om sultkatastrofer i Afrika - det er jo bare å be dem om å spise buser. Selvsagt - hvis fjortissene diskuterer det på bussen er det nok sant ja! Jeg dauer. :D
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #7 Skrevet 24. april 2006 Er det virkelig noen som spiser det? Æsj!
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Sist i dag på vei hjem fra skolen så jeg faktisk to eldre damer pille seg i nesen. Det var motbydelig å se på! Hun ene slikket fingrene sine etterpå!
Gjest Ikke busespiser Skrevet 25. april 2006 #12 Skrevet 25. april 2006 Det er mye god mat i ei skikkelig buse. Nei, æsj for en ekkel tråd.
Gjest Catwoman Skrevet 26. april 2006 #13 Skrevet 26. april 2006 Så om man har dårlig råd en periode kan man bare leve på buser. Billig og lett å tilberede.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #14 Skrevet 26. april 2006 Den påstanden der er det nok ikke noe hold i - jeg er tynn som faen, jeg!
Gjest Gjest_Sissel_* Skrevet 26. april 2006 #15 Skrevet 26. april 2006 At busespiserne fikk sin egen tråd var ikke dårlig! Applaus til landets kvinnelige busespisere, husk: ikke blande med snusen.
Amanlis Skrevet 26. april 2006 #16 Skrevet 26. april 2006 Så om man har dårlig råd en periode kan man bare leve på buser. Billig og lett å tilberede. ← ...man kan jo krydre dem litt da, så har man mange billige middager med forskjellige smaker. Nei, denne tråden blir for dyp for meg!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Sist i dag på vei hjem fra skolen så jeg faktisk to eldre damer pille seg i nesen. Det var motbydelig å se på! Hun ene slikket fingrene sine etterpå! ← Var de tykke eller tynne?
^me^ Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 :grine2: skal spøre neste gang jeg snakker med treneren min om jeg bør slutte og spise buser for og ta av noen kilo :grine2:
tåkedott Skrevet 28. april 2006 #19 Skrevet 28. april 2006 hmm... om man er virkelig blakk... og spiser buser... hva om det blir tomt...? løper inn på venterommet til legen å ber noen nyse basselusker på deg? går til naboen å ber om å få låne en kopp buser...? pollenallergikere lever jo i buseoverflod, heldiggrisene... men om om man ikke får tak i buser noen plass, hva gjør man da...? forsyner seg av reservelagrene? ørevoks...? eller er man så heldig å ha en mann, kan man jo ved manglende hygiene plukke endel ost...? nå ble jeg kvalm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå