Gå til innhold

Må vi være glattbarberte?

Fremhevede innlegg

Gjest Umoderne
Skrevet

Jeg har barbert meg før, men da fikk jeg bare røde prikker og stikkende kløende hårvekst.

Nå trimmer jeg dotten, men er det nok for å være pen der nede, eller må jeg gi opp menn?

Ingen har klaget, men jeg merker at det blir vanskelig å penetreres når jeg ikke har klippet meg, for da er hårene 3-4 cm lange, og står litt i veien...

Leppene mine er normale og det samme er klitt, men jeg vet ikke hvordan det skal se ut, og det jeg vet om menn, så er de fornøyd bare alt det andre er bra...

Men likevel har jeg dårlig selvbilde pga hårvekst og jeg får ennå verre selvbilde av å lese om voksing nede osv.

Jeg har ikke blitt mindr trang etter fødsel, men heller trangere pga knipeøvelser og bevissthet om min egen kropp, men behåring og kvinner er liksom verre nå enn at man veier 20kg for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jo forferdelig me alle disse håra vi kvinner har på kroppen, forferdelig unaturlig, du....

:ironi:

Gjest King James II
Skrevet

Nei dere må ikke vere glattbaberte..

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis det er så galt at hårene blir dradd med inn med tisseluren, tror jeg det er lurt å stusse dem et par cm ned. Men helt glattbarbert trenger du vel ikke være. Jeg fjerner alt unntatt litt fordi jeg føler meg mest vel sånn, ikke fordi jeg har fått forespørsel etter musefrisyre ;D

Gjest Bjørnar
Skrevet

Neida. Det er på tide at fenomener fjortisguttene har hengt seg opp i, ikke framstår som det eneste riktige.

En sort trekant der nede på en kvinne, er faktisk mer opphissende enn "ribbet høne".

Gjest gjest1
Skrevet
Neida. Det er på tide at fenomener fjortisguttene har hengt seg opp i, ikke framstår som det eneste riktige.

En sort trekant der nede på en kvinne, er faktisk mer opphissende enn "ribbet høne".

Hva, må vi farge kjønnshåra nå og?

Skrevet

:grine2: :grine2: :grine2: Towelie, you did it again.

Til gjest: Nei! Du trenger ikke være glattbarbert. Smaken er som baken - delt i to med mye rart i midten. Har truffet på menn som foretrekker "fri flyt" og menn som foretrekker prepubertalt utseende kjønn, men de aller fleste bryr seg kanskje veldig lite. Har litt av det samme problemet som deg, at hårene blir "dratt med" inn, så jeg stusser litt der nede. Også tar jeg trusekanten. Men hvis man skal drive å være glatt hele tida, må man jo barbere flere ganger i døgnet for å unngå skjeggstubb (som umulig kan være sexy), og det er litt for mye lidelse for skjønnheten for meg. Da får heller skjønnheten lide, og mannfolka som eventuelt besøker området klare seg med det.

Skrevet

Ja :ironi:

Og til gjest nei dere trenger ikke være glattbarberte. Men for min del må jeg si at en urskog av hårvekst ikke er pent.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Ja :ironi:

Og til gjest nei dere trenger ikke være glattbarberte. Men for min del må jeg si at en urskog av hårvekst ikke er pent.

Jeg spurte ikke deg.

Innelgget endret. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet

Dere menn som sier damer bør være velfriserte nede, det samme til dere. Dere tror dere slipper unna :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet
Dere menn som sier damer bør være velfriserte nede, det samme til dere. Dere tror dere slipper unna :sjarmor:

Usj. Finnes ikke noe mer turn-off enn et velstelt manneunderliv. De kan stusse så ikke stakkars tisseluren drukner i skauen, men at det skal være synlig stelt, da blir det litt bøst.

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg barberte meg engang for mange år siden da det var skikkelig tabu å gjøre det. Kunne ikke tenke meg å gjøre det igjen for alt ble ubehagelig sensitivt på steder det ikke skal være sensitivt, også klødde noe så inni hampen når hårene vokste ut igjen... Etter jeg gjorde det har jeg fått skikkelig stive kjønnshår... Jeg tror iallefall de er stive for jeg har ingen erfaring med andre damers :forvirret: Så jeg angrer. For meg er det filosofi "take it or leave it" , og jeg tror de fleste menn går med take it :ler:

Skrevet

velstelt? nei, er du gal. enten alt, eller ingenting.. eller sånn at penisen synes i hvertfall. Sikker på håret mannen min skulle hatt på huet, er flyttet ned i skrittet hans. Er endel der ja..

Gjest Fruktfat
Skrevet

min samboer synes jeg skal ha litt hår der nede, helt glatt blir litt jentunge. glatt under men litt mer oppå :kgblunk:

en av de første gangene vi hadde sex førte han hånden min mot pungen sin, og det var første gangen jeg kjente på en porrpung, må innrømme at jeg egentlig syntes det var ekkelt... (tenkte litt på en nyfødt musunge)

nå er jeg vant til det og synes det er best, men helst ikke mer enn pung og skaft, ellers blir det merkelig.

Skrevet

Synes absolutt ikke man trenger å være glattbarbert. Enig i at det blir å lide vel mye for skjønnheten. Ikke synes jeg det er noe pent heller, men det er meg... Vet om gutter som "krever" det, men ærlig talt hva skal vi med dem? De er ikke så mange.

Gjest Gjesta
Skrevet
Usj. Finnes ikke noe mer turn-off enn et velstelt manneunderliv. De kan stusse så ikke stakkars tisseluren drukner i skauen, men at det skal være synlig stelt, da blir det litt bøst.

Jeg vet ikke hva bøst betyr, men jeg tror jeg er enig.... :ler:

Gjest BagLady
Skrevet

Helt glattbarbert er virkelig turn-off, i tillegg til at det klør og svir.

Jeg stusser hårene der nede slik at det ikke blir en villskog, men et lite skogholt har jeg da alltids.

Skrevet

Bruk sinksalve rett etter barbering, da slipper dere både svie og prikke. Dyrt er det heller ikke. Den fra natusan koster vel 30 kr.

Hvis dere vil barbere dere da.....

Skrevet

Jeg har alltid barbert meg nedentil, og har merket at hvis jeg holder det vedlike, så klør det ikke lenger. Hadde "dott" helt øverst før, men har gått gradvis over til helt glatt, synes det er enklere å holde det vedlike da. Det viktigste man må huske på er å ikke barbere mot hårene, bruk bladene max tre ganger og bruk intimbarbergele som man får kjøpt på kondomeriet. Hvis man barberer seg hver gang man dusjer, klør det ikke og man får ikke prikker. Har jeg opplevd hvertfall... :)

Skrevet

Glattbarbering er et motefenomen, en motetrend, lik alle andre moter som oppstår, har sin topp-periode, og flater deretter ut, for til slutt å gi "etternølerne" et harry-stempel.

Eksperter på markedsforskning og trender sier all at slike motetrender har en kurve som er slakk til å begynne med, det er kun noen få som tør til å begynne. Deretter kommer hele saueflokken og "alle" skal følge moten. Så får man en "oppvåkning", der de som startet(man kaller de "entreprenørene")finne andre motetrender. Deretter begynner det å gå fort utfor med en mote. Den perioden har vi begynt på nå.

Vi har sett den samme utviklingen mht tatoveringer. Nå begynner faktisk folk ikke bare å skjule tatoveringene sine, de til og med går og får de fjernet.

Det glattbarberingsfolket kan trøste seg med når moten er over, er at de slipper alt det styret som f eks de angrende tatoveringinnehaverne har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...