ZIBRA Skrevet 24. april 2006 #1 Del Skrevet 24. april 2006 Er så irritert nå for jeg var så gott igang med treningen, jogget 3 ggr i uka. Har hållt på i ca 3 uker, men nå har jeg fått kjempevondt i knærne. Gikk vel for hardt ut... Ska kjøpe gode joggeskor, men frem tills dess: Er det ok med sykkel? Eller gjør det saken verre? Hjelper det med knebøy uten vekter for å få sterker kne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #2 Del Skrevet 24. april 2006 Er så irritert nå for jeg var så gott igang med treningen, jogget 3 ggr i uka. Har hållt på i ca 3 uker, men nå har jeg fått kjempevondt i knærne. Gikk vel for hardt ut... Ska kjøpe gode joggeskor, men frem tills dess: Er det ok med sykkel? Eller gjør det saken verre? Hjelper det med knebøy uten vekter for å få sterker kne? ← Syling er supert for vonde knær Har selv lett for å få vondt i knærne ved gåtur/jogging, men etter jeg begynte å sykle har jeg aldri vondt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 24. april 2006 #3 Del Skrevet 24. april 2006 Vonde knær er noe man skal ta seriøst. Du bør nok ta det rolig en periode fremover. Du kan også vurdere å ta deg en tur til legen hvis det vedvarer. Det du etterhvert kan gjøre, er å ta øvelser for å styrke vev,muskler etc. rundt kneet: balanseøvelser på ustøtt underlag. Jogging er belastende. Første bud er å ha gode sko som passer akkurat deg. Ta deg en tur på Løplabbet. Etter en rolig periode kan nok sykling, tredemølle, ellipsemaskin, rotex el.l. være greie alternativer siden de er mindre belastende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå