Gå til innhold

Falske øyenvipper!

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: Hallo jenter:: Hørte akurat med en vennine at man kunne få satt på kjempefine kunstige øyenvipper som kan vare en hel uke..Det hadde jo vært helt bedårende med "skikkelige"lang flagrende vipper på den store dagen??De skal ikke sminkes,da er det bare å ta på øyenskygge og kremer .Har noen av dere prøvd noe slik?? Tror prisen var på rundt tre hundre kroner for kunstige vipper.(de blir satt på i biter ikke en hel remse) Kos Bire ;)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte venninda mi her om dagen og hun hadde fått satt på dette. Men de kostet rundt tusen kroner tror jeg. Hennes var litt for lange + litt merkelig satt på så det så ut som om hun mangler vipper innimellom. Hmm... Vanskjelig å forklare, men for å si det sånn. Jeg blei ikke sjalu!! :sjarmor:

Skrevet

:) Okay..ja det er vel ikke det noe å satse på hvertfall ..Dyrt var det også. Men det kan jo også komme litt ann på om man gjør det i oslo eller et lite sted som Fredrikstad. :)

KOs Bire

Skrevet

Det kan også kjøpes på eks. Vita, da setter du på dem selv

• 1 år senere...
Skrevet
:ler: Hallo jenter:: Hørte akurat med en vennine at man kunne få satt på kjempefine kunstige øyenvipper som kan vare en hel uke..Det hadde jo vært helt bedårende med "skikkelige"lang flagrende vipper på den store dagen??De skal ikke sminkes,da er det bare å ta på øyenskygge og kremer .Har noen av dere prøvd noe slik?? Tror prisen var på rundt tre hundre kroner for kunstige vipper.(de blir satt på i biter ikke en hel remse) Kos Bire ;)

Heihei, har selv hatt slike vipper.. ei veninna av meg har en koffert med tusenvis av enkle vipper ;) dette er å anbeale !! ;) Blir kjempe fint :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg var hos makeupartist og fikk satt på "punktvipper", altså ikke en lag stripe øyenvipp, men noen hår her og der. De ble klippet til så de ble like lange som mine egne. Det ble rålekkert! Trengte lite maskara, og hadde nydelige øyenvipper :sminkedokke:

Skrevet
Jeg var hos makeupartist og fikk satt på "punktvipper", altså ikke en lag stripe øyenvipp, men noen hår her og der. De ble klippet til så de ble like lange som mine egne. Det ble rålekkert! Trengte lite maskara, og hadde nydelige øyenvipper :sminkedokke:

Slike synes jeg er fine også, såfremt det ser ut som om man har naturlige, fyldige vipper.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd å få satt på dette. Ble utrolig fint og så ut som jeg hadde naturlige kjempefine vipper. Fikk mange komlimenter for dem. de varer fra 1-3 uker alt fra hvor sterkt lim de bruker og hvor forsiktig du er med dem og hvor vant du er til å ha dem på.

Jeg skal definitivt ha dette når jeg gifter meg. Noen setter bare noen få punkter ytterst for å få audrey heppurn look! Blir rålekkert! Men selv synes jeg det ser mest naturlig ut å få satt punkter over hele øyet. Men hvis dere ikke har hatt det før og vurderer å sette på til bryllupet ville jeg ha prøvd det ut på forhånd slik at dere blir vant til det og ser hvordan det blir.

Si fra hvis dere vil ha tips om bra sted i Oslo:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ja! Hvilket sted i Oslo vil du anbefale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...