la Flaca Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Sønnen min er en uke gammel og plages med snørrete og tett nese. Det er veldig slitsomt når han spiser, og jeg vil jo helst ikke at han avslutter måltidet fordi han ikke gidder mer. Er det noen av dere der ute som har noen råd å komme med? Er det greit å bruke saltvannsspray for eksempel, eller bør jeg bare dryppe med litt morsmelk? Problemet er uansett å få snørra ut av nesa...
Gjest lilletroll Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 Vi brukte q tips. Funket som bare det, men vær veldig forsiktig!
monja Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Jeg brukte både morsmelk, saltvann på engangspipetter og nesesuger. Fungerte som bare det.
Gjest HB Skrevet 24. april 2006 #6 Skrevet 24. april 2006 Holder en knapp på "snørrsugeren"!! Jentungen protesterte til å begynne med, men så virket det som hun godtok den fordi hun visste at det hjalp. Hilsen Lille meg
la Flaca Skrevet 24. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2006 Tusen takk, så hjelpsomme dere er! Skal anskaffe nesesuger, så tenker jeg vi får orden på sakene. Har prøvd med morsmelk nå, og syns det hjalp ganske umiddelbart faktisk. Men virkningen varte ikke så lenge siden jeg ikke får snørra ut av nesa. Nesesuger eller pipette er det jeg trenger!
Smørblomsten Skrevet 24. april 2006 #8 Skrevet 24. april 2006 Den nese-sugeren jeg kjøpte på Apotek1 er ihvertfall HELT HÅPLØS! Umulig å bruke, klarer ikke klemme den flat/tom for luft før man putter den i nesa...Så her går d i saltvannsSPRAY og Qtips etterpå Helsesøter anbefalte å begynne med spray så fort som mulig så de små venner seg til det, verre å venne dem til det når de blir større og sterkere og gjør mer motstand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå