Kvist Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Jeg har talen min sånn delvis formulert. Skal takke mine foreldre og si noen ord til dem, takke broren min og hans kjære som er toastmasteren vår og forloveren min, takke svigerfamilien min og til sist skal jeg fortelle mannen min hva han betyr for meg. Det jeg derimot sliter med er hvordan jeg begynner og hvordan jeg får til en "myk" overgang mellom de forskjellig delene av talen. Føler at jeg er nødt til å tenke litt på dette, ellers ender jeg opp med noe sånt : Ehhh, Hei! jeg vil takke.... Noen som har tips? Hvordan gjør dere det?
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Mine overgangar er noko sånn som dette: kjære alle sammen bla bla bla kjære svigerforeldre bla bla kjære foreldre og søsken kjære venner kjære mannen min bla bla bla bla
Kvist Skrevet 24. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2006 Veslo: Ja, det er vel noe lignende jeg kommer til å gjøre. Håper bare ikke det høres for "stakkato" ut på en måte... ehh vet ikke helt hva jeg tenker nå Rioja: Takk for PM, fint med inspirasjon
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #4 Skrevet 24. april 2006 Neida, det blir kjempefint - og akkurat passe formelt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå