Gjest Lip Skrevet 24. april 2006 #1 Skrevet 24. april 2006 Hei! 1. Hva er det egentlig til? 2. Er det lurt å ha når man trener? 3. Hvilke funksjoner bør det være på den?
Floja Felíz Skrevet 24. april 2006 #2 Skrevet 24. april 2006 Slik jeg har forstått det er det for å kontrollere at man holder jevn puls under trening så man får maksimalt utbytte.
Quirky Skrevet 24. april 2006 #3 Skrevet 24. april 2006 (endret) 1. Hva er det egentlig til?Å følge med på hvor hardt du trener, via måling av pulsen. Du kan kontrollere på hvilket nivå du trener på, hvis pulsen er for høy i forhold til det nivået du vil være på tar du det mer med ro, og omvendt. Gjennom pulsmåling kan du jo også følge med på om du blir i bedre form. 2. Er det lurt å ha når man trener? Det kommer an på deg, savner du å ha mer oversikt over treningsøktene? Da er den jo lur å ha. 3. Hvilke funksjoner bør det være på den? ← Igjen kommer det an på deg. Vil du ha oversikt over kaloriforbruk? Mulighet for å lagre flere treningsøkter slik at du kan gå tilbake å se på dem? Vil du ha en klokke som setter opp et helt program for deg? Min, Polar F5, er vel enkel etter dagens standard, men funker helt fint for meg. Endret 24. april 2006 av Factory girl
Gjest Chica Skrevet 25. april 2006 #5 Skrevet 25. april 2006 Skal du trene nært andre, f.eks spinning, er det en fordel at den er kodet, slik at du ikke får inn signalene til sidemannen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå